Friday 26 April 2013

TIMBALAN KP KASTAM DITEMBAK MATI !!! 13 MEI BERULANG ?!! #PRU13 #GE13



Timbalan Ketua Pengarah Kastam (Perkastaman/Cukai Dalam Negeri) mati ditembak ketika dalam perjalanan ke pejabatnya di Putrajaya, hari ini.



Datuk Shaharuddin Ibrahim, 58, yang tinggal di Dengkil, Selangor, disahkan meninggal dunia di Hospital Putrajaya pada pukul 9.20 pagi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata dua lelaki bermotosikal melepaskan tiga das tembakan ketika kenderaan yang dinaiki Shaharuddin berhenti di persimpangan lampu isyarat dari Lebuh Sentosa ke Lebuh Wawasan pada pukul 8.15 pagi.

“Tembakan itu mengenai bahagian leher ke atas dan Shaharuddin dikejarkan ke Hospital Putrajaya oleh pemandunya,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di kejadian.


Ku berkata siasatan polis mendapati Shaharuddin ditembak menggunakan pistol automatik.

Polis akan meneliti kesemua bahan bukti termasuk kamera litar tertutup di kawasan itu, katanya sambil meminta orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai kejadian itu supaya menghubungi balai polis berhampiran.


Al-Fatihah....

Kejadian ini mengingatkan aku pada kejadian 13 Mei dimana ketua-ketua jabatan keselamatan dan pemimpin yang ditembak di persimpangan jalan.

Sepatutnya filem Tanda Putera ditayangkan secara umum !!!

Apa pun, kejadian ni masih dalam penyiasatan, sama-sama kita tunggu hasil siasatan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??