Sunday 14 April 2013

SI STOPA DEDAH RAHSIA "SPENDAR PUTIH" !!! GILOOO WEH !!!



Salam all... Gud morning...!!!



Bila teringatkan pembangkang, tiada yang lain melainkan perlakuan seks atau masalah moral menjadi perbualan.

Baik PKR atau DAP mahupun parti 'ISLAM' yang bernama PAS !!!

Cukup rencahnya atau orang Perak sebut 'awas' yang bermaksud ramuan dalam aktiviti seksual pemimpin pembangkang ni.

Ada yang meliwat, seks dengan pelacur import, zina dengan bini orang, zina dengan lelaki Melayu sampai gambar 'hutan simpan' tersebar, kaunseling jam 3 pagi dengan bini orang, rakam aksi seks dalam bilik air, raba meraba, melancap depan webcam dan pelbagai versi lagi.

Yang perlu diingatkan disini adalah, KESEMUANYA ada bukti gambar, video serta saksi !!!

Sejak 11 April yang lalu, media maya gempar dengan pendedahan mengenai rakaman aksi seks yang dikatakan melibatkan pimpinan tertinggi PAS. 

Malah kekuatan seorang tua beraksi menggegarkan katil itu juga jadi topik perbualan hangat.

Durasi rakaman video selama 11 minit 25 saat itu, dikatakan mirip dengan Setiausaha PAS Pusat, Mustaffa Ali bersama seorang wanita di dalam salah sebuah hotel.

Video yang berkisarkan perbualan angkat tak angkat phone, you i, kemudian beralih ke atas katil dengan aksi mendengus macam 'lembu gila' hingga ke aksi urut mengurut, tanpa mandi hadas selepas 'berzina' dan akhir sekali adegan keluar sampul dan duit bertukar tangan !!!

Ekoran dari pendedahan tersebut, blog dan portal pembangkang terus menunding jari dengan menyalahkan UMNO. 

Pelbagai andaian dikeluarkan bagi meyakinkan khalayak pembaca mereka kononnya UMNO terlibat dengan skandal tersebut.

Namun apabila diteliti, nyata ia hanya merupakan satu lagi fitnah jahat yang dilakukan oleh para pencacai pakatan pembangkang bagi merosakan imej UMNO. 

Malah sebelum ini majoriti perjuang alam maya UMNO termasuk aku sendiri, pernah membuat penegasan, tidak memerlukan sebarang ‘skandal seks’ untuk menang dalam pilihanraya umum ke-13. 

Ini kerana BN/UMNO hanya memerlukan kemampuan dan keupayaan untuk meneruskan kepimpinan yang cemerlang dalam pentadbiran negara Malaysia ini, ditambah dengan manifesto yang meyakinkan rakyat menjelang pilihan raya umum ke 13 nanti. 

Walaupun pakatan pembangkang sebelum ini menegaskan manifesto itu bukan janji, namun bagi BN/UMNO ia merupakan ‘Akujanji’ antara pemerintah dan rakyat.

Lebih menggemparkan lagi, melalui laporan yang diterima, 2 orang suspek telah ditahan polis pada 11 April 2013 kerana disyaki mengedarkan sampul surat yang mengandungi CD video seks tersebut kepada penduduk. 

Yang polis jumpa cuma 16 keping, aku tak tahulah berapa yang sudah lepas kepada penduduk sekitar.

Yang nyatanya, sekeping itu terlepas ke tangan pejuang maya Besut sendiri sehingga merebak sebaran video tersebut di alam siber.

Suspek dikatakan telah mengedarkan CD tersebut di sekitar Kg Alor Lintang dan Kg Raja, Besut Terengganu. 

Melalui soal-siasat yang dilakukan, kedua-dua suspek tersebut dikatakan merupakan ahli kepada Angkatan Muda Keadilan (AMK) yang bertindak atas arahan pihak tertentu. 

Maka timbullah tanda tanya, sekiranya UMNO merupakan dalang kepada penyebaran rakaman tersebut, mengapa ahli AMK yang ditangkap ???

Setelah dilakukan analisa, temu bual dan kaji selidik berdasarkan kronologi kes dan maklumat dari rakan-rakan yang masih akttif di dalam PAS, akhirnya berjaya merungkai persoalan yang selama ini bermain di minda. 

Kesimpulan yang ditemui ialah, Mustaffa Ali telah diperangkap oleh 2 kumpulan di dalam pakatan pembangkang yang mempunyai kepentingan peribadi mengatasi ageda perjuangan parti.

Satu kumpulan yang diketuai oleh Anwar dan Azmin manakala satu lagi kumpulan merupakan pemimpin ‘Anwarinas’ atau lebih dikenali sebagai puak Endorgan PAS

Mereka-mereka inilah yang sebenarnya bertanggungjawab di sebalik penyedian dan pengedaran video seks tersebut.

Pemain maya pro-BN/UMNO hanya mengambil kesempatan keatas video yang sampai ketangan sahaja.

Isu ini bermula sejak idea ‘kerajaan perpaduan’ (UG) mula diperkenalkan tidak lama dahulu yang akhirnya telah memecahkan Pas kepada 3 kumpulan iaitu; 

1: kumpulan ulama dan penyokong yang menyokong UG, 
2: kumpulan Anwarinas @ Endorgan yang jelas menentang kumpulan ulama PAS dan 
3: kelompok yang tetap akur dan setia dengan Nik Aziz selaku Mursyidul Am.

Antara pimpinan PAS yang menyokong UG ialah, Hadi Awang (sebelum didesak untuk menukar pendirian), Nasaruddin Mat Isa (Mantan Timbalan Presiden), Mustaffa Ali (Setiausaha Agung PAS), Harun Din (Timbalan Mursyidul Am), Harun Taib (Ketua Dewan Ulama), Hassan Ali (Mantan Pesuruhjaya PAS Selangor), Mahfodz Mohamed (Pesuruhjaya PAS Johor), Hashim Jasin (Pesuruhjaya PAS Perlis), Azizan Razak (Pesuruhjaya PAS Kedah) dan beberapa lagi pimpinan yang enggan memberikan sokongan secara terbuka.

Perkembangan yang jelas menggusarkan Anwar selaku ketua pembangkang itu, akhirnya dapat diredakan, apabila kumpulan Anwarinas @ Endorgan berjaya menyingkirkan beberapa pimpinan PAS selepas pemilihan parti itu tidak lama dahulu. 

Walaupun Anwar dengan kerjasama puak Endorgan telah berjaya menggantikan pimpinan PAS dengan penyokong gerakan Liberal, dendam kesumat itu nyata tidak berhenti setakat itu sahaja. 

Ia tetap diteruskan dengan beberapa lagi pendekatan bagi mendesak kumpulan UG agar menukar pendirian, antaranya mengunakan pendekatan skandal seks Mustaffa Ali.

Ia bagi mengugut beliau agar menarik kembali sokongan yang telah diberikan sebelum ini. 

Nyata pendekatan tersebut dilihat berkesan apabila tidak lama selepas itu idea mengenai UG sekali lagi berjaya dimatikan. 

Namun ekoran dari tindak-tanduk DAP sebagai rakan kongsi yang berterusan dengan agenda menentang Islam, ditambah dengan pendedahan demi pendedahan yang melibatkan Anwar, idea mengenai UG kembali disuburkan tapi melalui pendekatan yang berbeza.

Ini kerana ramai dikalangan mereka tidak lagi percaya dengan DAP dan Anwar yang kononnya akan ditabal sebagai Perdana Menteri sekiranya pakatan berjaya merampas Putrajaya akan serius untuk memartabatkan Islam. 

Atas sebab itu di dalam Muktamar PAS yang diadakan pada tahun lalu, Hadi Awang telah dicalonkan sebagai Perdana Menteri bagi mengantikan Anwar sekiranya pakatan berjaya dalam misi menyingkirkan UMNO.

Malah kegagalan PAS mempertahankan beberapa dasar yang mendapat bantahan DAP semakin memburukkan keadaan. 

Isu pengunaan kalimah Allah akhirnya telah berjaya membuka minda dan hati pimpinan PAS yang selama ini terpaksa akur dengan keputusan atas nama ‘jemaah’

Maka tidak hairanlah, apabila Harun Din sebelum ini dikatakan telah berjumpa dengan Anwar dan memberikan kata dua kepada pemimpin ‘Anugerah Tuhan’ itu. 

Walaupun pencacai Anwar bertegas mengatakan ia hanyalah khabar angin yang sengaja direka oleh UMNO, namun keputusan PAS Negeri Perlis yang enggan memberikan sebarang kerusi parlimen kepada PKR telah membuktikan dakwaan tersebut. 

Malah percubaan PKR untuk meletakkan Mufti Perlis, Juanda Jaya juga gagal mempengaruhi keputusan tersebut.

Dilemparkan dengan pelbagai gelaran seperti tamak dan tidak menghormati semangat parti di dalam pakatan, jelas tidak mampu menukar pendirian ustaz Hashim Jasin yang tetap bertegas dengan keputusan untuk meletakan calon PAS di Arau, Padang Besar dan Kangar.

Perkara yang hampir sama turut berlaku di negeri-negeri lain seperti Terengganu, Perak, Wilayah Persekutuan dan sebagainya. 

Rata-rata bertegas untuk meletakkan calon-calon lama dan mereka yang cenderung menyokong UG sebelum ini. 

Bukankah keputusan itu jelas membuktikan, keinginan mereka untuk mengekang kemahuan Anwar untuk menjadi Perdana Menteri ??? 

Menurut sumber sekiranya pakatan pembangkang berjaya mengalahkan BN/UMNO untuk membentuk kerajaan, mereka-mereka dari kepimpinan ulama akan segera memberikan sokongan kepada BN/UMNO sekaligus menghalang usaha Anwar dan DAP menguasai kerajaan persekutuan.

Kesimpulannya, pendedahan video seks Mustaffa Ali hanya merupakan sebahagian dari perancangan Anwar untuk berdepan dengan kumpulan UG. 

Dengan menyalahkan UMNO sebagai dalang, Anwar mengharapkan kumpulan tersebut marah dengan tindakan jijik tersebut dan kembali menyatakan sokongan kepada pakatan pembangkang, sekaligus menerima idea untuk meletakkan Anwar sebagai Perdana Menteri ke-7.


3 comments:

  1. Admin, di kawasan Perak Tengah terutamanya sebutan yang betul untuk 'awas' adalah 'awah'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh gitu ke? tp sstgh pula sebut 'aweh'... teman pun oghang peghak... haha..

      Delete
  2. Bro,
    ko buat timing dari pompuan tu tanggal towel sampai habis main tinggal berapa minit. lebih kurang enam minit jer. hehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??