Sunday 26 February 2012

KHALWAT MENINGKATKAN NAFSU SEKSUAL !!! PASAL TU BERTUALA JE !!!

Ini bukan tuduhan malah bukan spekulasi !



Betul ke Badrul Amin berkhalwat ?? Betul ke dengan bini orang ?? Betul ke ketika dicekup khalwat dengan bini kenalannya itu masing-masing bertuala ?? Betul ke hampir setengah jam baru nak buka pintu bilik ?? Betul ke suami kepada perempuan tu sendiri yang tangkap mereka ?? Betul ke jam 3 pagi dan di bilik Hotel ?? Betul ke Badrul di cepuk 20 lelaki ?? Boleh ke berduaan di waktu memalam buta saat setan berkeliaran mereka pula berkaunseling ?? Betul ke Badrul suruh perempuan tu pulang ?? Betul ke Badrul dapatkan bilik untuk perempuan tu ?? Betul ke walau menyuruh pulang kedua-keduanya bertuala ?? Sama kah kes ni dengan kes Mat Sabun 121 ?? Samakah kes ni dengan kes ADUN Selising ??

Yang ni, korang tunggu la jap lagi entri baru. Ada benda lain aku nak kongsi ni.

Dari rakan facebook;.

Penemuan Saintifik Disebalik Khalwat Pasangan Bukan Mahram

Larangan untuk tidak berkhalwat (berdua-duaan) antara seorang lelaki dan wanita yang bukan mahram selama ini dipatuhi seorang mukmin sebagai ketaatan kepada Allah dan Rasul-Nya. Tapi, jarang dari kita yang mengetahui sebab ilmiah disebalik perintah itu.

Kenapa hal tersebut dilarang dan dianggap berbahaya oleh syariat Islam? Bahagian tubuh kita yang mana yang ternyata berpengaruh terhadap keadaan khalwat itu?

Baru-baru ini, satu kajian membuktikan bahaya berkhalwat tersebut.

Para penyelidik di Universiti Valencia menegaskan bahawa seorang yang berkhalwat dengan wanita menjadi daya tarikan yang akan menyebabkan kenaikan sekresi hormon kortisol. Kortisol adalah hormon yang bertanggung jawab terjadinya stres dalam badan. Walaupun subjek kajian cuba untuk melakukan kajian atau hanya berfikir tentang wanita yang sendirian denganya hanya dalam sebuah simulasi kajian. Namun hal tersebut tidak mampu menghalang tubuh dari perembesan hormon tersebut.

“Cukuplah anda duduk selama lima minit dengan seorang wanita. Anda akan mempunyai perkadaran tinggi dalam peningkatan hormon tersebut,” inilah penemuan kajian saintifik baru-baru ini yang disiarkan di dalam Daily Telegraph!

Para saintis mengatakan bahawa hormon kortisol sangat penting bagi tubuh dan berguna untuk prestasi tubuh tetapi dengan syarat mampu meningkatkan perkadaran yang rendah, tetapi jika meningkat hormon dalam tubuh dan berulang terus proses tersebut, maka yang demikian boleh menyebabkan penyakit serius seperti penyakit jantung dan tekanan darah tinggi dan mengakibatkan diabetes dan penyakit lain yang mungkin meningkatkan nafsu seksual.



1 comment:

  1. Patutlah homo cun asyik terangsang bila lihat bontot sayangku bila berdua-duaan dalam bilik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??