Thursday, 16 May 2013

KPDNDHEP AKAN AMBIL TINDAKAN TEGAS !!! MEMANG TERBAIK !!! #BetterNation #PRU13


Selepas PRU13, kita dikejutkan dengan sembang-sembang kedai kopi yang mengeluh akibat kenaikan harga barang terutamanya harga bagi barang kawalan.


Lepas tu terbongkarlah pasal siapa pemilik perniagaan yang menaikkan harga sesuka hati berkenaan. (BACA SINI)

Tak cukup dengan itu, disertakan fitnah-fitnah berkaitan harga barang sana naik, harga barang sini naik.

Benda yang tak ada pun diada-adakan. (BACA SINI)

Macam yang aku dah bagitahu dipenulisan aku sebelum ini (rujuk link-link yang aku sertakan kat atas tu), kalau ada kejadian seumpama itu kemukakan laporan rasmi.

Hubungi nombor yang tertera diatas atau pejabat KPDNDHEP yang berdekatan dengan kediaman korang ok.

Harap pihak kementerian jangan sekadar "amaran" sudahlah.

Ambil tindakan tegas kepada peniaga yang haloba dan sengaja mengambil kesempatan untuk memburukkan kerajaan.

Jika berlaku sebarang fitnah kenaikan harga barang ni, boleh buat laporan kepada SKMM.

Biar kaki fitnah ni kena sumbat dalam "kandang jarang" !!!


No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??