Monday 9 April 2012

DEDAH : SIAPA BUNUH PATRICK WONG ?!! SIAPA ADA RAHSIA BESAR NI ?!!


First of all aku nak bagitau, gambar atas tu sekadar hiasan dan aku pun tak kenal sape tu. 

Aku dapat gambar tu melalui email yang dikirimkan seseorang. Kalau korang rasa kenal sape dalam gambar tu, pakat-pakat le siasat ye.

Apa yang aku nak cerita pada korang sekarang ni, bukan kisah aktiviti pondan yang berleluasa tetapi sesuatu yang bagi aku sedikit kelakar juga. 

Kisah ini bukan lagi kisah skandal 4 segi antara Azmin - Anwar - Azizah - Shamsidar, tetapi kisah skandal tak bersegi Azmin Ali - Shuhaimi Shafei yang turut melibatkan beberapa orang lagi.

Mula-mula aku nak korang baca petikan dari keratan portal yang membuatkan aku terpanggil untuk menaip kisah skandal ini;


Macam yang pernah aku bagitau sebelum ini, HIDUP DAN MATI PAKATAN PEMBANGKANG DIBAYANGI UMNO DAN BN !!!

Siapalah PKR kalau tiada UMNO, umpama hidup tak berseri, ibarat kopi tanpa susu. 

Untuk meneruskan kelangsungan politik dan survival fitnah, mahu tak mahu apa sahaja mesti dikaitkan dengan UMNO.

Setiap kesalahan, kesilapan dan kepincangan PKR, waima apa sahaja... mesti jari dituding kepada UMNO. 

Ianya telah difatwakan WAJIB oleh Imam Mahdi PKR !

Kes Pakatan Selangor seleweng sampai bunuh orang pun salah UMNO, Anwar meliwat pun konspirasi UMNO, Anwar kantoi video Chinadoll pun UMNO yang salah, Selangor convert jadi negeri sampah pun salah UMNO... 

Hebat rupanya pengaruh UMNO dalam survival dan kehidupan harian pimpinan tertinggi PKR ni ye.

Andai tiada UMNO, maka tak hiduplah PKR dan Pakatan Pembangkang dalam Malaysia ni.. 

Sehari tak sebut nama UMNO pasti rasa bagai nak mati !

Besar sungguh IMPACT UMNO ni kepada Pakatan Pembangkang ! Aku sebagai ahli UMNO ni pun turut rasa teharu !

Berbalik pada kes Azmin yang dicabar oleh ahli sendiri dari cabang Ampang yang gesa Azmin bagi penjelasan atau keluar dari parti...

Kalau sebelum ini Zuraidah Mak Lampir jadi HEROIN (bukan sejenis dadah), kini Shuhaimi Shafei pula nak jadiHERO... esok lusa aku tak akan rasa hairan jika seorang lagi HERO tampil mencukupkan Three-Some, iaitu Amirudin Shaari.

Kita tunggu dan lihat je nanti... 

Tapi pada yang tak tahu hujung pangkal pasti tertanya-tanya, kenapa aku tak rasa heran langsung kan.. 

Cuba korang ingat balik kes SAND MINING...

Ini sikit keratan portal dan blog untuk refresh balik ingatan korang seandainya korang terlupa la kisah yang ini;




Cukuplah 3 keratan ni untuk korang baca balik, banyak-banyak kang juling pula mata puak sana. Hehehehe....

Ok, so sekarang ni korang faham lah kan... kenapa Shuhaimi beria-ia nak back-up Azmin dan cuba jadi Hero. 

Mungkin untuk balas budi sebab Azmin back-up dia dulu tapi aku rasa ada lagi yang lebih besar kenapa Shuhaimi back-up Azmin supaya Azmin tak keluar dari PKR.

Senang cerita, supaya pisang tak berbuah berkali-kali.

Ingat tak macam mana keadaan Pakatan Pembangkang bila sahaja Hassan Ali dipecat dari PAS dan Pakatan Pembangkang ?

Habis cerita dalam underwear PAS dan Pakatan Pembangkang didedahkan oleh Hassan Ali. 

Kita lihat pula bekas-bekas ahli PKR yang keluar dari PKR dan yang dipecat, semuanya bersatu untuk mendedahkan kejahatan Anwar, PKR dan Pakatan Pembangkang sampai Nalla nak bawa naik kes ke mahkamah.

Pasal Nalla ni, aku yakin dia ada video ahli politik pembangkang yang tersohor tu !!! 

Cuma dia bijak sikit la dari Eskay kerana tak dedahkan video berkenaan sebab tak nak value video tu jatuh bila bawa masuk mahkamah !

So, berbalik lak kepada senario jika Azmin Ali dipecat atau keluar dari PKR... Korang rasa Azmin nak duduk diam je ke ???

Pasti lagi banyak la yang akan didedahkan oleh Azmin, silap-silap time tu juga Shamsidar DICERAIKAN !!!

Azmin pasti ada banyak benda besar yang akan didedahkan, bukan sahaja rahsia Anwar... malah rahsia skandal pasir dan kes bunuh Patrick Wong pun ada pada Azmin. 

Gempak gila kalau rahsia tu Azmin sendiri yang pecahkan !

Azmin kalau dikeluarkan dari PKR, pasti dia akan cari 1 platform kerana dia ni agak boleh kata gila kuasa. 

So, in order untuk dia dapatkan 1 platform baru confirm dia akan trade dengan rahsia besar tu.

Kalau kes Anwar ni, orang semua dah tahu dan tak heran sangat, tapi kes SAND MINING dan kes BUNUH tu agak besar... 

Mampos Amirudin dan sudah tentu Shuhaimi !!!

Aku yakin, Anwar pun akan pertahankan Azmin at all cost sepertimana Anwar pertahankan keselamatan Israel at all cost !!!

Kita yang rakyat ni, kena la bijak bila menilai sesuatu isu yang kontroversi macam ni... 

Kena bijak dalam berfikir bukan setakat angguk bila disuakan dengan putar belit pembangkang !

Kes Zuraidah ni apa cerita... aku dengar ada gambar panas Zuraidah... 

Aku tak minat nak tau dan tengok gambar panas Zuraidah tu... 

Memualkan je sebab tak ada yang panas pun pasal si Zuraidah tu, tengok cerita Hantu Kak Limah lagi berfaedah !

Ape pun, fikir-fikirkanlah dan renung-renungkanlah... 

Satu demi satu laknat telah tiba kepada pakatan pembangkang yang banyak cetuskan fitnah kepada PM kita.

Nampaknya, segala kejahatan pembangkang telah Allah balik kan sendiri kepada batang hidung mereka...

Aku cuma mampu mengucapkan syukur.... Alhamdulillah...

Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??