Monday 9 April 2012

150,000 HADIR CERAMAH PAS ?!! FUYOHHHHHH !!!


Agak-agak korang kenal tak tempat ni. Haa.. Dalam gambar diatas ni adalah Stadium Melawati Shah Alam, Selangor.

Sebelum aku gi lanjut, aku nak share foto-foto once upon a time kat korang ni.




Ok.. gambar-gambar kat atas ni dulu punya cerita. Once upon a time la. Jom kita tengok pula gambar hari ni (7/4/2012) yang dirakamkan oleh sahabat blogger aku Mega Bidaman sekitar malam tadi di lokasi sama, Stadium Melawati Shah Alam;












Dulu lain, sekarang dah lain... macam tu la PAS boleh diibaratkan.

Kalau dulu negara Islam, tetapi kini negara Islam dibakulsampahkan oleh PAS !!!

Dulu, mana-mana ceramah PAS parti ramai yang akan turut serta malah solat hajat juga tiada yang mahu lepaskan. Mungkinkah ini satu petunjuk dari solat hajat sebelum ini ???

Ok la, kita tolak tepi bilangan hadirin yang ada dalam sekitar 2,000 orang yang hadir tadi malam di Melawati Stadium ni. Kita tengok persekitarannya.

Jika dulu, seluruh stadium dipasang merata bendera PAS.... tetapi kini ada juga bendera PKR.. yang paling tak boleh blah skali, bendera DAP pun ada sama tu.

Umat Islam dah mula meluat dengan penipuan PAS yang bertopengkan agama demi sebuah kuasa menakluk Putrajaya. Sampai bila umat Islam akan terus ditipu ???

Sudah-sudahlah tu PAS menipu umat Islam, balik la kepangkal jalan.... Jangan dan cukuplah tu diperkudakan DAP dan PKR !

Walaupun aku tak suka dan meluat dengan PAS yang menipu umat Islam dengan jajaan agama Islam tetapi jauh sudut hati aku ni kesian dowh dengan diorang ni. Mereka tetap saudara seagama dengan aku dan aku kesian bila tengok diorang ni diperkudakan dalam pakatan pembangkang.

Alangkah indahnya dan manisnya jika PAS SAMBUT HULURAN TANGAN PERSAUDARAAN DARI UMNO untuk sama-sama memimpin negara !!!

Sumber : KGC


Pssstttt... fuyohhhhhhhhhhh... ramainya... baik punya susun 1 side.. konon nanti upload nampak ramai la tu... ekekee.. tak sempat nak auta, blogger Mega Bidaman dah selak kain tu dulu... ekekeke...




2 comments:

  1. setuju dengan pendapat tuan blogger....ketepikan fahaman politik sebentar duduk semeja bincangkan perpaduan sesama umat Islam dan Melayu...jika itu terjadi...maka selepasnya fikirkanlah jalan yang terbaik untuk umat sekelian.....untuk kebaikan di dunia dan akhirat....terutamanya dalam menangani gejala sosial dan akidah yang serius...itulah yang utama...ingatlah dunia sudah di pengakhiran...hanya menunggu saat tibanya tanda kiamat besar..adakah kita sudah bersedia?????

    ReplyDelete
  2. Benar tu Anon 01.42am...Pentingkan Islam dulu, politik diketepikan buat sementara...bersatulah semula. Ini adalah jauh lebih baik dr mengangkat sorang yg menyokong Yahudi menjd PM


    JEBAT MELAKA

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??