Wednesday 2 January 2013

KHALID ISMETH SYIAH MEROYAN DENGAN ADMIN I4TT !!! SYIAH BERKEMBANG MAJU DI MALAYSIA - GILA ISIM BUDAK NI !!!

Acc FB Mamluk Qalawun : KLIK SINI

Mula-mula, aku nak citer sikit la. 

Ada sekor mangkuk ni kata salah sorang admin I4TT Blog ni menyamar jadi budak PAS.

Mungkin budak syiah ni duduk bawah tempurung dan tak tahu agaknya bahawa Mamluk Qalawun ni salah sorang warga kerja I4TT.

Asyik sangat dengan demo atas jalan, tu pasal bangang semacam.

Dengarnya dah kena drop-off study !!!

Hahahahaha....!!!

Untuk itu, korang tengok la kat blog mangkuk ayun tu dulu dengan tajuk : pemuda UMNO menyamar jadi pemuda PAS.


Ermm.. celah mana yang menyamar pun gua tak tau lah...

Aku rasa budak ni buta huruf gamaknya.. maklumler.. belajar tak habis!

Tapi yang gua pasti sangat... mamat syiah ni mengaku bahawa fahaman syiah ni sedang berkembang MAJU di Malaysia !!!

Bukan aku kata.. tapi si badigol so'od ni yang kata.


Nah... amik kau !!!

Jadi... adakah Pakatan Rakyat syiah ???

Adakah PAS itu Syiah ???

Lu fikirlah sendiri... Tepuk sejadah.. Tanya iman...!

Pengikut tegar penjilat jubur si Syiah dah buat statement tu..

Jap lagi ni confirm dia delete post blog dia tu.. nak cover malu beb.. ekekeke...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??