Thursday, 17 January 2013

VIDEO : AHLI PAS MENINGGAL DI CERAMAH PAS !!! ADA AHLI PAS SENDIRI PERLI SINIS "MATI JIHAD" !!! GILO !!!



Muhammad Puaad Ariffin meninggal dunia ketika ceramah PAS di Pengkalan Pegoh malam semalam.

Beliau tumbang dari bangku ketika menunggu air yang dipesan diwarung yang jauhnya 50 meter dari ceramah dan ketika itu Ketua Pemuda PAS Malaysia sedang berucap.

Sesi ceramah yang ligat memaki UMNO dan BN itu seolahnya sedikitpun tidak terganggu.

Malah ceramah diteruskan tanpa mempedulikan ahli sendiri yang dah tumbang dan meninggal dunia didalam ceramah berkenaan.

Nampaknya, puak PAS ni sedikitpun tidak menghormati atas kejadian berkenaan.

Agak-agak la kan, masa ni patut pakat-pakatlah berhenti sebagai tanda hormat kepada mangsa. 

Pakat bagitau la suruh berhenti ceramah, bantulah dengan duit collection atau paling tidak umum kutipan segera serta uruskan arwah dengan keluarganya, bukan seminit dua kejadian tersebut tetapi sejam lebih tu.

Tak kan bagi alasan tak perasan pulak ??? 

Tak kan tak nampak ambulan datang, polis datang, orang kerumun mayat ???

Paling tidak pun kita boleh tengok petugas ada, boleh maklum berhenti dan umumkan tentang kejadian. 

Tak kan itu pun susah sangat ?!!

Dari pukul 11 sampai 12 ceramah tetap on, kalau anak dan menantu dia tahu la bila sampai ditempat kejadian tentu lah angin !!!

Yang lebih kurang ajarnya, bila ada yang berkata dalam nada sinis "tak pa dia ni mati JIHAD sebab datang ke ceramah PAS"

Agak-agak kalau kejadian ni berlaku kepada ahli keluarga yang berkata tu, apa perasaan dia ye ???

Kelakar, mati kat ceramah pun boleh dikatakan JIHAD ???

Inilah kalau dah taksub !!!

Kalau korang nak tengok video KLIK SINI la yer.


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??