Monday, 4 March 2013

GUGURNYA WIRA NEGARA DITOHMAH SEBAGAI ANJING MAMPOS !!! PAKATAN HARAM MEMANG SIAL !!!


MasyaAllah.. 

Inilah jenis manusia yang tak reti bersyukur duduk di bumi bertuah yang aman. 


Eh... WA lupa.. bangsat ni mana reti bersyukur. 

Yang dia tahu hanya nak mencetuskan provokasi dan menimbulkan kebencian di kalangan sesama rakyat Malaysia. 

Lihat sajalah gaya bahasanya di bawah : 




"Dua Polis Anjing Umno Mampus..."

Well, itulah yang diajar oleh pemimpin-pemimpinnya, bahawa anggota keselamatan Malaysia merupakan anjing kerajaan. 

Apa jenis tindakan atau hukuman paling wajar dikenakan ke atas manusia seperti ini tatkala kaum keluarga, sahabat handai serta seluruh rakyat Malaysia sedang menangisi pemergian wira negara ?

Baca kiriman LUAHAN dari seorang anggota polis di sini :


Kami orang-orang polis tidak akan berundur... biar­ putih tulang.. Jangan putih mata.....

Kepada yang terus pertikaikan... Ucapkan lah seribu tomahan.. cercaa­n... 

Katalah apa sahaja semahu kalian.. yag nyata... PERJUANGAN KAMI BUKAN SANDIWARA... kam­i POLIS DIRAJA MALAYSIA... 

Siapa saja kerajaan yang memerintah.. kepada­ mereka kami taati.... 

NYAWA YANG MELAYANG KERANA PERTAHANKAN NEGARA BUKAN SANDIWARA... BUKAN LAKONAN... BUKAN­ TEATER UNTUK TONTONAN KALIAN... 

BERHIJAB LAH SEDIKIT BILA BERBICARA... SAB­AH NEGERI DIBAWAH BAYU... BIAR BAYU MENJADI TAUFAN.. TIDAK AKAN SEKALI KAMI SERAHKAN KALIAN KEPADA PETUALANG... BIA­R BERMANDI DARAH.. BIAR HANCUR LUMAT TULANG BELULANG.... KAM­I PDRM DAN ATM...... BUKAN SEBARANG... 

Kepada semua rakyat Malaysia.. Meski kami tak selalu dihargai... Meski jasa kami tidak terpandang... 

Tapi­ ketahuilah... Andai kata petualang negara sudah berdiri dihadapan kamu menghunus senjata mengalirkn darah kalian... 

Ketahuilah.. Darah kami sudah terlebih dahulu kering dimedan tempur.

Dan untuk itu... doakanlah­ yang terbaik untuk kami wahai teman wahai sahabat... 

Jangan terus memfitnah tanpa belas.. Kerana negara kami ikhlas..

Kerana negara kami tinggalkan segala kepentingan dan keluarga... Kalaupun tiada penghargaan mampu diberi.. Hentikanlah mengeji... 

Jagalah hati keluarga mereka.. Terakhir kalinya... KAMI POLIS DIRAJA MALAYSIA....

Bukan polis beraja politik... Siapa pemerintah kepada mereka setia bersumpah.... 

JANGAN MEMPOLITIKN TUGAS KAMI... fikir dengan akal yang waras.. Bukan menyukat dengan sukatan dangkal...

Selanjutnya... BACA SINI...

Al-Fatihah buat semua wira-wira negara yang terkorban dari seluruh warga kerja I4TT dan ucapan takziah buat semua ahli keluarga wira-wira negara yang sedang berduka...

Kepada puak pembangkang yang sememangnya anti PDRM dan ATM, hentikanlah kerja-kerja jahat korang tu... Masyarakat dah semakin meluat, bukan aku je yang meluat dan menyampah !!!


No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??