Monday 1 April 2013

LAGI KISAH URUT MENGURUT ANTARA YB PAS DAN BINI ORANG !!!


Gambar sekadar renungan dari kisah ADUN PAS yang tak ada moral

SEORANG Ustaz di tempat Aida Tengah sama-sama bekerja dengannya menyatakan sudah hilang hormat kepada Adun Pas Ladang, YB Tengku Hassan berikutan skandalnya dengan Puan Aida isteri Apandi.


“Mula mula saya hormat sangat pada YB Tengku Hassan, tetapi apabila saya ketahui dia mempunyai skandal dengan kawan sekerja saya Puan Aida Tengah, saya dah mula hilang rasa hormat kepada pemimpin Pas itu,” kata Ustaz berkenaan.



Difahamkan Ustaz rakan sekerja itu mempunyai hubungan yang rapat dengan pasangan Aida dan Apendi, malah Apendi  suami Aida pernah menjadi muridnya belajar mengaji Al-Quran.

Tetapi bila mendapat tahu Aida menduakan Apendi dan bercinta dengan YB Tengku Hassan, beliau amat dukacita.

Apatah lagi sehingga menyebabkan Aida bercerai dengan suaminya Apendi, gara-gara mahu hidup bersama dengan pemimpin Pas itu.

Ustaz itu berkata, semua orang tak sangka Puan Aida sanggup berbuat demikian, apatah lagi mempunyai latarbelakang agama.

Beliau amat kasihan mendengar kisah Apendi yang pernah menjadi muridnya itu. 

Difahamkan tempat kerja Aida ialah Institut Al-Al Quran Terengganu satu pusat yang mulia.

[ SUMBER ]



1 comment:

  1. salam pejuang bangsa

    tuan..harap pautkan blog saya http://adakuasa.blogspot.com/ di blog tuan..terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??