Thursday 2 February 2012

LEBAI KERA PAS KANTOI MEMFITNAH !!! MACAM BIASA LANGGAN PELACUR JE MAMAT DALAM VIDEO NI !!!



Jom dengar satu ceramah dari seorang lebai kera PASpispus...



Ceramah di Majlis Penerangan anjuran Majlis Tindakan DUN (MTD) Rantau Abang di Kampung Pak Sabah pada 24 Januari oleh Timbalan Ketua Penerangan  PASpispus Terengganu (Azman Shapawi).


Wah... Lebai kera ni tau pulak pelacur ada PERSATUAN. Aku pun tak tahu. Macam biasa jer Ustaz Lebai Kera ni. Chinadoll ke siamdoll ni ? Hahaha...

Korang nilai lah sendiri...

Pelacur tunggu masa PRU ? Pelacur jadi pelacur kerana BN ?

Aku nak kongsi pengalaman aku di Kelantan. Aku pernah interview sorang GRO dan Pelacur yang aku temui di sebuah pusat karaoke haram.

Pusat karaoke tu pun dah kena serbu !

Pelacur tu masa aku interview, bila ditanya nanti undi mana.. BN ke PAS ?

Korang tau apa dia jawab...?

Dia jawab : PAS. Kalau undi BN diorang tak dapat cari makan.

Sayang betul pelacur pada Tok Gundu...!!!

Kalau tak fitnah, dah tentu bukan PASpispus...! Tahniah pada lebai kera dari Terengganu ni yang memfitnah BN. Rakyat melihat dan mendengar.

Tepuk sejadah... Tanya Iman...!



5 comments:

  1. Nampak sangat ko ni kaki fitnah. INI BLOG FITNAH.

    ReplyDelete
  2. Jika Pakatan Rakyat memerintah, harga baranganlebih murah kerana semua keperluan asas ditanggung oleh kerajaan, ie kesihatan, pendidikan,dll.

    ReplyDelete
  3. Kah kah kah... 'Posting sampah', kata Ahmad Mazlan, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Ini blog sampah.

    ReplyDelete
  4. confirm yg komen ni tak bukak video ni. apa punya tuttt la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??