Wednesday 7 December 2011

@PapaGomo AKU NASIHATKAN KO BAIK REPORT POLIS JE !!!

Saje aku berjalan-jalan ronda kat page dan group pembangkang di FB. Al-maklum, aku ada banyak ID FB termasuk fake account sebagai Pro-PR di laman FB. Strategi informasi der... Hahahaha....


Sekarang ni kecoh puak-puak BABI ni menyebar maklumat peribadi yang didakwa mereka maklumat itu milik kepada Blogger No-1 Malaysia iaitu Papa Gomo. Tapi aku cuma nak kongsikan dari 1 page yang mula-mula keluarkan benda ni iaitu page Kami Benci Saiful Bukhari atau dipanggil KBSB. Klik hanya jika anda sedang buka facebook anda kerana ini adalah link dari facebook.


Inilah posting yang dikeluarkan page berkenaan;



Senarai saman papa gomo. keh keh. lebih kurang mcm sepul dulu2

So, macam biasalah. Nama pun page pembangkang jadi bila puak-puak BABI ni komen maka macam BABI la dan komen-komen mengikut nafsu syaitan. Sehingga ada komen yang mengugut untuk langgar kereta sahabat aku si Gomo ni. Ini printscreen yang sempat aku ambil dan edarkan kepada semua sahabat-sahabat blogger yang lain.


Ini pula ID Fb yang mengugut Gomo, perhatikan no url ID tu betul-betul supaya tak tersalah cari ;


Kepada sahabat aku si Papa Gomo, aku nak nasihatkan ko lebih baik ko pi buat report polis terhadap page KBSB tu kerana dah menyebarkan maklumat tanpa kebenaran. Dan jika itu bukan ko, lebih baik ko buat report fitnah. 1 way or another page tu tetap kena. Jika itu bukan maklumat ko yang sebenar, maka bermulalah ekspedisi menjejaki mamat ini supaya dia dapat buat laporan polis kerana maklumat dia telah disebarkan. 1 way or another silap-silap 2 way dia kena bai... Hahahaha...

1 lagi, buat la laporan polis ke atas si Mohd Yusri ni, pasal ko tu diugut nak dilanggar kerete ko tu. Buatnya dendam kesumat ni membawa BABI-BABI ni langgar kete ko dan nak dijadikan cerita anak bini ko dalam kereta. Buat je laporan polis demi keselamatan ko dan keluarga ko Gomo.

Kalau posting tu diorang delete atau komen berkenaan diorang delete, don't worry. Aku dah buat printscreen full page untuk posting tersebut. Ko datang je ambik dekat aku. No hal punya derr...

Aku suka nak panggil diorang ni BABI bukan sebab apa... diorang ni kalau manusia dah tentu ada etika. Jangan la hilang etika macam bapak peliwat, penzina dan peraba korang tu. Macam-macam la korang ni BABI-BABI Pakatan Haram...


Gomo.. aku recommended and strongly suggest kat ko buat laporan polis... semua printscreen aku ada ko datang je ambil kat aku... nasihat aku ni demi keselamatan ko dan keluarga... aku tau la ko "gomo"... ingat-ingat untuk lindungi anak bini ko ok... walau ape pon, wa salute lu la der... semakin takut diorang dengan blogger Pro-BN... siap nak ugut-ugut macam-macam... Hahaha... 

Nadi Rakyat & I4TT sentiasa di belakang Gomo !!! (tapi bukan belakang yang macam pak nuar ok... we'll support u maksud aku... kih kih kih)


6 comments:

  1. kalau btol informasi ni,in case berlaku d dpan mata ak sperti yg diugut puak2 xberiman kepada Gomo, konfem ak trun backup Gomo. Tp btol , wat j repot polis Gomo.

    ReplyDelete
  2. ~Sri Kandi Melayu~
    sentiasa sokong PG, NR & I4TT! sokong PG report police!

    ReplyDelete
  3. Tq atas pendedahan ini. Tapi takpe, kita akn layan juak ni macam kita makan kacang. Hidup sekali mati pun sekali. Apa pun terima kasihatas sokongan semua sahabat cyber.

    ReplyDelete
  4. aku akan backup PAPAGOMO!!!mati FUCKATAN HARAM!!

    ReplyDelete
  5. Gomo, wa tau lu sempoi.. wakakaka... wa doa lu n family selamat okeh.. (AAA-2nd writer I4TT)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??