Monday 2 April 2012

AZIZAH VS SHAMSIDAR = ANWAR !!!


Ini ada satu kisah perbualan menarik antara sepasang suami isteri dan seorang wanita yang sempat didengari jiran mereka.


Cerita ni aku dapat melalui kiriman email readers kepada aku siang tadi.


Sedikit lucu dan kelakar bila aku baca.. dan aku berpendapat sangat sesuai untuk aku kongsikan kepada semua readers.


Ini adalah satu realiti kehidupan yang seumpama bermadu.


Tapi ini kisah madu yang agak sedikit pahit... Sangat pahit untuk ditelan jika berlaku dalam keluarga anda...


Jom kita baca conversation menarik mereka...




Azizah adalah isteri kepada Anwar dan Shamsidar pula adalah bibik mereka.




Azizah : Hei Shamsidar !! Kemari ko kesini !!

Shamsidar : Ada apaan ni ibu ?

Azizah : Ko ckp betul-betul !! Kenapa ko curi seluar dalam aku ?? (tengking dgn kuat..)

Shamsidar : Mana ada saya ambik bu ! Sumpahhh !!

Si suami yang baru blik kerja terdengar akan kekalutan itu, lalu..

Anwar : Ada apa kecoh-kecoh sangat ni sayang ?

Azizah : Ni, habis seluar dalam saya hilang.. mesti dia yg curi !!

Anwar : Alaa... nanti kita beli lain laa.. dah la..

Azizah : What ?? No !! I beli kat Pavilion tau.. LEVI'S pulak tuu.. bukan 1 tapi 4 helai hilang !!

Anwar : Shamsidar !! Ko ckp benar, ko ada ambik tak ?? (mengherdik garang..)

Shamsidar : Tidak pak.. tidak.. demi tuhan, saya tak curi !! Malahan, bapak kan tahu yang saya ngak pernah pakai Seluar dalam...... 





Hahahahahahahaha........







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??