Thursday 5 April 2012

AZMIN BANYAK MAKAN SEMUT !!! TU LA KAYA SANGAT SAMPAI LUPA NILAI KEKAYAAN !!!


Azmin Ali kekasih hati Anwar bakal disiasat oleh pihak SPRM.

Ketika beliau menjadi setiausaha politik Anwar di Kementerian Kewangan, Azmin dikatakan telah banyak mengaut dan merompak wang rakyat.

Jutaaan ringgit dicuri, malah dalam usia yang muda pada ketika itu beliau mampu memilik pelbagai aset aset mewah.

Azmin sebelum ini begitu angkuh bercakap soal intigriti dan rasuah, tetapi sebagai munafik dan hipokrit didikan Anwar kesemua itu semata mata mahu metutup segala kerja jahat mereka menyamun dan merompak wang rakyat. 

Dahulunya yang banyak melarikan wang negara, menyapu bersih segala macam projek kerajaan adalah kroni kroni Anwar sendiri.

Hari ini dibuktikan bagaimana Azmin sebagai kroni Anwar menjadi kaya raya.


Tindakan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali meminta angka yang tepat mengenai pemilikan saham jutaan ringgit yang dikatakan milik beliau dan isteri, Shamsidar Taharin membuktikan dakwaan tersebut adalah benar.
Bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari berkata, Azmin mungkin 'terlupa' mengenai angka yang tepat berhubung jumlah saham beliau dan Shamsidar kerana mereka sudah memiliki kekayaan bernilai jutaan ringgit tetapi rakyat tidak lupa.
Beliau sentiasa bersedia untuk menghilangkan tabiat 'pelupa' Timbalan Presiden PKR itu melalui bukti-bukti sahih transaksi pembelian saham bernilai RM2 juta dan pemilikan akaun RM8 juta atas nama Azmin, Shamsidar serta proksi mereka. - Utusan

Sumber : KGC


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??