Wednesday 4 April 2012

NURUL IZZAH NI LESBIAN KE HAPER ?!!


Seperti laporan The Telegraph, MiM juga tidak terkejut dengan kenyataan terbaru Nurul Izzah yang sinonim dengan bapanya tentang seksual songsang di negara ini. 

Di antara laporan the Telegraph :


Unsurprisingly, the opposition, led by her father’s People's Justice Party (PKR) party, intends to review Malaysia’s archaic sodomy laws.
"The sodomy laws are archaic and will need to be revamped,” she said.
"At the same, Malaysia is an Islamic, conservative society and the sanctity of marriage between a man and a woman is very much the prevailing culture of what’s acceptable in Malaysia.”

Apabila merujuk kepada kenyataan kontroversi Nurul Izzah itu, kita tertanya-tanya dengan maksud undang-undang liwat sudah lapok. 

Apanya yang lapok dengan undang-undang tersebut kerana umum sejak dulu lagi tidak pernah bersetuju dengan perbuatan songsang liwat.

Sebelum ini, tidak pernah sesiapa pun yang teragak-agak menyatakan bahawa liwat itu tidak ada tempatnya di negara Islam Malaysia ini.

Yang memualkan juga adalah kenyataan Nurul Izzah yang menganggap bahawa kesucian perkahwinan lelaki dan wanita adalah 'satu budaya umum' atau 'prevailing culture' di negara ini.

Hakikatnya, perkahwinan bukan satu 'budaya umum' tetapi dituntut dalam ajaran agama itu sendiri!

Budaya tidak sama dengan tuntutan asas agama.

Persandingan sebagai contoh, memang satu budaya umum tetapi proses melafazkan akad nikah dan yang lain-lain itu bukan satu budaya seperti yang dinyatakan oleh Nurul Izzah.

Sungguh memalukan apabila anak seorang pemimpin yang bergelumang dengan skandal moral, turut keliru dengan definasi dan perkara yang hakiki!

Apa sudah jadi dengan Nurul Izzah?

Maka kenyataan beliau mengundang pelbagai lagi persoalan yang bakal memeningkan kepala Nurul Izzah sama seperti isu Anwar Ibrahjm dan 'menyokong keselamatan negara Israel.'

Shame on you, Nurul Izzah!


Sumber : MiM


Psssttt... mungkin Izzah berpendapat, gaya hidup songsang dan LGBT itu tidak kolot malah mengikut trend semasa selaras dengan tuntutan kebebasan dinegara-negara Yahudi... Apa nak kisah.. si bapak cakap.... "i support all efforts to protect the security of the STATE of Israel" !!! Cuba Izzah pi tanya kat PAPA HEBAT dia, sejak bila Israel ada STATE... mana tau PAPA HEBAT tau sejarah Israel dapat STATE ni...

BAPAK BURIT ANAK RINTIK... erkkk... borek.. hahaha...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??