Thursday 4 April 2013

PERGH !!! RAHSIA PAS DIBAWAH CELAH KANGKANG ANWAR TERDEDAH !!!


Ini betul-betul kerja gila !!!

Rupa-rupanya PAS bukan sahaja balaci kepada DAP, tetapi juga boneka kepada Anwar Ibrahim.


Sampaikan senarai calon pun kena minta restu si Nuar ni.

Tapi bila bab PAS dan DAP bergaduh tarik rambut, menoheng je si Nuar buat bodoh !!!

Ayat "sepertimana yang dijanji"... apa ye perjanjian setan antara PAS dan si Nuar ni ???

Surat ini, jelas membuktikan bahawa Azizan "serba don't know" tidak dipercayai oleh Anwar.

Kenapa Anwar terlalu berjaga-jaga dengan si Azizan ???

Nampaknya, Anwar begitu takut dengan pengaruh Azizan, patutlah konco-konco Anwar dalam PAS Kedah begitu beria-ia nak jatuhkan Azizan.

Kalau macam ni la, aku tak akan hairan selepas pengumuman PRU-13 BN menang di Kedah, Azizan akan keluar dari PAS dan beri sokongan kepada BN.

Tak percaya ?!!

Tunggu dan lihat....

Sebelum ini sekitar pertengahan tahun lepas, seorang pegawai Azizan pernah menghubungi sahabat aku (UMNO Kedah).

Menurut pegawai berkenaan, dia meminta bantuan dari UMNO untuk jatuhkan PAS di Kedah dengan alasan tidak mahu pengaruh Syiah berkembang biak di Kedah.

Owh ye, hampir lupa pula... Pegawai berkenaan menghubungi sahabat aku ni, dengan mengatakan bahawa Azizan yang suruh hubungi dan minta bantuan.

Sebab itu aku katakan bahawa Azizan akan "swing" selepas PRU-13 ni.

Aku tak akan salahkan Azizan kalau dia "swing" kerana dia lakukan demi nak menjaga Islam dan bukan macam Nik Ajiz dan konco-konconya yang menggadaikan Islam !!!

Hanya kerana Azizan tidak menyertai dan menyokong fahaman Syiah diperkembangkan di Kedah, maka puak-puak Syiah ni cuba untuk menjatuhkan Azizan.

Banyak lagi cerita celah kain PAS Kedah ni yang aku dapat, tapi... nanti-nantilah aku bongkar ye.

Aku pun penat giler ni, lain kalilah aku dedah okeh... Tungguuuu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??