Thursday 4 April 2013

VIDEO - ANWAR DAN TOK HIM BERPELUKAN !!! APA HUBUNGAN MEREKA ?!!


Mengimbas kembali pemecatan DS Anwar Ibrahim sebagai Timbalan Perdana Menteri pada September 1998, sebelah malamnya saya dan bersama 3 lagi rakan nekad untuk kekediaman Anwar di Bukit Damansara untuk menunjukkan rasa simpati kami.


Ketika di Batu 3 Shah Alam melalui Lebuhraya Persekutuan, saya mendapat panggilan telefon yang memanggil saya ke kediaman MB Selangor (ketika itu TS Abu Hasan Omar).

Sesampainya di sana, saya lihat beberapa orang Ketua Bahagian, Timbalan Ketua dan beberapa orang Ketua Pemuda serta telah pun berada di situ.

Abu Hasan memberi tahu kami bahawa semua MB dan Ketua Menteri telah dipanggil oleh Tun Dr Mahathir dalam satu perjumpaan khusus buat mereka untuk menerangkan perilaku Anwar

Setelah hampir 15 tahun berlalu, barulah diketahui bahawa Dr Mahathir telah menggunakan khidmat 3 syarikat kawalan keselamatan, bagi mempastikan Anwar tidak dapat mencuri dengar butiran perjumpaan tersebut.

Malahan kesemua mereka termasuk Dr Mahathir sendiri terpaksa melalui proses patdown sebagai pemeriksaan rapi bagi mengelakkan sebarang peranti dibawa masuk ke dalam bilik mesyuarat.

Semuanya didedahkan didalam video di bawah.



[ SUMBER ]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??