Thursday 17 January 2013

JOHOR MILITARY FORCE DEDAH KISAH SEBENAR !!! PENYOKONG KELANTAN TIDAK BERTAMADUN MACAM NIK AJIS !!!


Fitnah... 

Fan Kelantan banyak buat fitnah untuk menutup kebodohan sendiri.. 

Anggota JMF FAN CLUB adalah 80 orang di antara 200 orang penyokong ke Stadium Kota Bharu, Kelantan untuk menyokong pasukan JDT. 

Kami sampai ke IPK Kelantan lebih kurang jam 6.40 petang untuk parking bas dan berkumpul mengikut perancangan anggota JMF yang datang 1 hari lebih awal untuk tugas-tugas keselamatan dan persiapan anggota JMF FAN CLUB dan penyokong yang lain. 

Kami telah di maki dari mula-mula masuk stadium. 

Lebih teruk kami dibaling ketika team Kelantan menjaringkan 1 gol pada lebih kurang minit ke 30 lagi. 

Saya pelik sedangkan team mereka sedang menang, kami di serang. 

Ketika itu banner dari JMF FAN CLUB telah dikoyakkan. 

Kami penyokong Johor tidak melayan karenah tak bertemadun mereka itu. 

Sepanjang waktu rehat, kami dilayan dengan macam-macam cacian dari ultras dan penyokong mereka. 

Kami tidak dibenarkan melayan sebarang provokasi tersebut.

Sehingga tamat perlawanan tiada provokasi dari fan Johor. 

Menunujukkan bontot atau mengajak fan Kelantan bergaduh adalah satu fitnah. 

Kami dibaling serta dicaci setelah kami melaungkan LUASKAN KUASAMU JOHOR di depan player-player Johor yang datang ke depan kami setelah tamat perlawanan. 

Selepas itu penyokong Kelantan seperti tidak terkawal lagi. 

Kami seperti tebusan dikelilingi penyokong Kelantan hampir setengah jam. 

Penyokong Kelantan tidak berganjak walau pun TSAM datang merayu supaya bersurai. 

Kami diselamatkan oleh pasukan Polis dengan membuka pagar masuk ke tengah padang. 

Kami diperintahkan berada dipadang hampir setengah jam setelah semua penyokong Kelantan keluar stadium. 

Kami diberitau penyokong Kelantan masih menunggu di luar stadium. 

Untuk mengelakkan dari berlaku apa-apa perkara yg tidak diingini, pihak Polis telah mengiringi kami keluar melalui pintu belakang dan terus masuk ke Balai Polis IPK Kelantan yang berada di sebelah Stadium. 

Semua penyokong, player-player JDT serta VIP pasukan Johor di bawa keluar pada masa yang sama, cara yang sama dan pintu yang sama. 

Setelah hampir satu jam kami dengan 4 buah bas di bawa keluar dengan diiringgi Polis pengiring sepanjang perjalanan sehingga ke Bachok. 

Saya salah seorang penyokong Johor semasa kejadian tersebut. 

INI ADALAH KISAH BENAR !!!

Fitnah umpama memakan daging saudara sendiri.

-cerita salah seorang penyokong JMF FAN CLUB

(Salah satu sebab kenapa penyokong kelantan semakin marah adalah disebabkan semua penyokong tidak berasa takut kepada mereka walau apa yg mereka lakukan sebab kami adalah askar johor.)

Sumber : Johor Military Force


7 comments:

  1. org kelante ni takut pada DAP NGEH DAN NGOK tanah tergadai puok2 ni diam sbb cina ambil . bodoh ore kelente mentri besar kan member setan jadi rakyat prangai mcm S,,T,,n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi ko ckp tu,biar elok skit asl ko tuh da bsar ke nk hina2 ngri org,ngri ko pon sma ke bodoh,sesama2 ngri mcm mna nk mju asyik gduh je.ko tu mlut elok skit.ak org hina ngri ak pon xde,pon ak ckp,mcm ko nk perbodohkn ngri org.sma je mcm ko sultan pukimak rakyat pon da mcm celaka da brckp xde sopan sntun.JANGAN CARI PADAH MAUT MENUNGGU!!!!

      Delete
  2. orang kelantan ni sesama melayu dia cukup berani la tapi dengan cina mcm tikus..

    yg johor pulak yg sampai bawak komando tu kenapa.. bodoh apa

    ReplyDelete
  3. engkau tu pun bodo..kan ramai kerabat di raja..komando tu untuk jaga keselamatan raja je..kalau nak hancurkan puak2 kelantan yg xde tamadun ni habis dgn stadium meletup nanti..haih..aku bukan nak rasict..tp mmg kenyataan penyokong kelantan mmg teruk..dgn melayu tunjuk samseng..dgn cina kecut telo..adoiiidah mcm dkt indon plak aku tgk..ptt la negeri ko x maju2 dgn pemikiran rakyat yg sempit..SEDIH!!!

    ReplyDelete
  4. TMJ kata tentera yg datang tu dari 21RGK tapi cuba perhatikan lambang pada beret yg dipakai oleh tentera tu. Itu adalah lambang dari 11 RGK bukan 21 RGK. xkan xtahu anak buah dari Regimen mana kot.Ada cakap2 mengatakan itu adalah anggota JMF yg pinjam baju dari ATM sb dia org akan kantoi klau pakai seragam JMF sebab JMF tiada apa2 kuasa luar dri negeri Johor(dalam Johor pun, kuasa dia org xboleh lebih dri kuasa ATM & Polis). Jika ikut perjawatan, JMF ini adalah dri kumpulan sokongan yg mana taraf jawatan mereka setaraf dengan Pengawal keselamatan. Jika betul mereka adalah dri 21 RGK, kenapa dtg Kelantan guna kenderaan JMF ? dah xde kenderaan sendiri ke RGK ni ? ada sapa2 yg boleh tolong jawab persoalan ni ?

    ReplyDelete
  5. Apa gaduh2 ni. Musuh kita ialah Dap lahanat dan pkr durjana,yang cuba memporak perandakan bangsa melayu dan agama islam.Bersatulah orang2 melayu sebelum tanah melayu ni dirampas olih org2 kafir dan puak munafik.

    ReplyDelete
  6. bodoh la korang pasal askar pun nak gado bukan dapat ape..kite kan melayu..orang cina duduk kutuk...siap tepuk tangan..bangang..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??