Thursday, 17 January 2013

VIDEO : FENOMENA "LISTEN.. LISTEN.. LISTEN.." SIRI 2 - BILA PEMIMPIN BAHALOL PELAPIS PULA BANGANG !!!


Salam to all...

Fenomena "Listen... Listen... Listen..." sekarang ni dah menjadi satu trend pula aku tengok.

Dan ini mengingatkan aku pada 1 video yang pernah aku muat naik di Youtube pada March tahun lepas.

Kisah si Latipah Koyak Rabak Nenek Itam ni yang meroyan bersama pengikut-pengikutnya yang bangang nak mampos !!!


Perkara ni pernah aku utarakan sekitar tahun lepas.

Korang boleh KLIK SINI untuk baca hujah aku yang panjang lebar tu.

Aku boleh kata, hujah aku berkaitan video ni adalah dalam kategori WAJIB BACA.

Lepas baca baru korang faham apa sebenarnya yang terjadi.

Ok, back to fenomena "Listen... Listen... Listen..." pula, bandingkan pula dengan Presidan SW1M tu.

Aku rasa lagi kurang ajar Nenek Itam ni kalau nak dibandingkan dengan Puan Sharifah tu.

Aku letakkan si Nenek Itam ni sama kurang ajarnya dengan si Bawani yang otak udang tu.

Ok, now... aku nak korang tengok satu lagi video tapi kali ni bukan video aku la, ni dari KLPos.


So, selepas korang tengok kedua-dua video ni, apa pula pendapat korang ???

Perbandingan kes Nenek Itam ni dengan Puan Sharifah ni telah pun dikupas panjang lebar oleh sahabat blogger KLIK SINI (wajib baca ni).

Satu je soalan aku, korang nak simpan ke pemimpin BAHALOL macam ni dan pelapis BANGANG macam si Bawani tu ???


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??