Sunday 25 March 2012

LATEPAH KOYAK RABAK NENEK ITAM NI DAN KUMPULANNYA DAH MACAM PELACUR BERGERAK PULAK !!! MACAM SIAL JE PERANGAI !!!


Adoiiii... Apa punya drama la ni...!!!

Sebelum ni, masa kes Adam Adli bilamana menyaksikan seekor malaun yang berevolusi menjadi BERUKsiswa juga, Nenek Itam ni pun dah pernah buat hal. Mungkin ada antara korang ni yang terlepas article berkenaan. KLIK SINI untuk lihat semula kemeracauan Nenek Itam Latefa Koyak Rabak ni meroyan tak tentu pasal.

Terbaru ni, situasi lebih kurang juga la. Tapi edisi kali ni, pada pandangan aku agak kelakar sikit melihat kebebalan sekumpulan manusia JAHIL yang kononnya di "control crowd" oleh seekor Nenek Itam. Edisi ni juga buat aku jadi confuse !

Firstly, aku nak korang tengok video ni dan teliti betul-betul video ni. Tengok la berapa puluh atau ratus kali pun, kesimpulannya tetap sama.


Lelaki baju merah ni, kalau diamati video ini adalah cikgu atau coach kepada sekumpulan kanak-kanak yang dia refer sebagai "children". Padang tersebut telah disewa oleh guru ini kerana jelas dia mention "I've paid".

Apa yang terjadi kat sini, terdapat sekumpulan so called "manusia" yang pada hemat aku amat sesuai dipanggil haiwan kerana mereka ni tak ada otak. Otak mereka tertinggal kat celah jubur Al-Juburi gamaknya.

Aku kategorikan mangkok-mangkok ni bahalol. Ironinya, mereka ini membuat parade untuk National Women's Day. Tetapi, sebagai wanita (kononnya) tidak punya sifat sensitiviti terhadap kanak-kanak. Cikgu yang lelaki ni pula yang ada sensitiviti terhadap kanak-kanak. Patutlah anak puak bahalol ni majoriti ROSAK !!!

Memandangkan aku pernah la jadi Guru di sebuah sekolah di Cheras dan selalu bawa anak murid untuk aktiviti luar, aku amat memahami apa yang dirasai lelaki ini. Tugas besar seorang guru yang melakukan aktiviti diluar kawasan sekolah bersama murid-muridnya adalah tanggungjawab atas keselamatan murid mereka.

Kalau dah ramai-ramai beruk macam tu, terjadi pula kes ada murid yang hilang mungkin tersesat dalam kumpulan berkenaan, tercedera (maklum la, yang dalam parade tu ganas dan beruk) atau mungkin diculik... apa la cikgu ni nak jawab kat mak bapak. Kenapa si Nenek Itam ni tak guna kepala otak dia ni ???

Dimana letak akal dan fikiran diorang ni ?? Jubur ??

Sekarang, kita tengok pada satu tense dalam video ni. Cikgu berkenaan telah menegur kumpulan beruk berkenaan dan pada hemat aku agak bersopan la. Kalau aku, dah lama aku tumbuk muka Nenek Itam tu.

Ada pula yang buat provokasi. Kumpulan beruk ni cakap "stop shouting". Serious giler... Aku keliru dan amat confuse. Sape yang "shouting" dan menjerit tu ?? Kalau korang masih tak ada jawapan, sila ulang tonton video di atas tu.

Dah sehabis baik cikgu tu cakap. Yang aku nampak menjerit macam sundel bolong atau sundal lorong haji taib ni adalah kumpulan beruk berkenaan. So, my question now to those monkeys is.. who is actually shouting ???

So, siapa yang provoke siapa ?? Yang pakai tudung menjerit tiba-tiba tu kena sawan khinzir ke ??

Topik yang paling digemari oleh puak pakatan haram jadah ni adalah "HAK ASASI MANUSIA" ! Okey, jika melihat kepada situasi dalam video ini, hak asasi siapakah yang telah dilanggar ?

Pertamanya, kumpulan yang berarak ini bukan MANUSIA kerana aku kategorikan sebagai BERUK !

Keduanya, kawasan tempat (padang) cikgu berkenaan gunakan untuk melatih anak muridnya adalah berbayar. Cikgu berkenaan telah membayar sewa padang tersebut dan Nenek Itam tidak ada sebarang sumbangan walau sesen pun.

Kawasan cikgu tersebut telah dicerobohi oleh kumpulan beruk berkenaan. Dimana hak asasi bagi seorang guru yang ingin melindungi keselamatan anak muridnya di kawasan yang telah dibayar ??

Kawasan berkenaan dibayar oleh cikgu berkenaan atas faktor keselesaan berlatih dan keselamatan dalam latihan. Apakah hak cikgu berkenaan sedang dinafikan ?? Bukan duit Nenek Itam yang bayar padang tu weh !!! Errr... Cikgu tak nak saman ke ?? Trend sekarang nak kaya, saman je cikgu...

Ketiganya, murid-murid yang ada disana mengharapkan agar mereka selesa dan selamat berlatih diluar kawasan sekolah. Dalam situasi dalam video ni, dimana hak kanak-kanak ini ?? Adakah kerana mereka dibawah umur 21 tahun dan tidak layak mengundi di PRU maka kanak-kanak ini hilang HAK ASASI sebagai MANUSIA ?? Err... mak bapak kanak-kanak ni tak nak saman Nenek Itam ke ?? Cukup tabung belajar anak sampai PHD tu.

Keempat pula, adakah HAK ASASI MANUSIA digunapakai HANYA kepada pembangkang PAKATAN HARAM JADAH dan tidak kepada orang awam ????

Kelima, tidak kah menceroboh itu telah melanggar HAK ASASI guru dan murid-murid ini. Apsal beruk-beruk ni berfikir guna jubur ??

Oleh itu, aku rasa korang pun dah boleh nak buat penilaian makhluk jenis apa diorang ni.

Seperti yang umum ketahui, puak-puak pakatan haram jadah ni tidak langsung memikirkan hal rakyat. Yang ada dalam kepala otak mereka hanyalah agenda mereka untuk merosakkan minda rakyat demi kononnya menakluk Putrajaya.

Agenda rakyat, bukannya matlamat utama puak bahalol ni kerana ianya tidak menguntungkan poket mahupun kuasa mereka. Rakyat Malaysia harus sedar dan mula memikirkannya dari sekarang.

Mak aku selalu pesan, biar kita menangis sekarang jangan kita meraung masa akan datang. Seburuk-buruk pentadbiran BN, rakyat merupakan agenda utama. Kerana mandat datangnya dari majoriti rakyat. Walaubagaimanapun, yang minoriti turut rasai segala nikmat. Ada hikmahnya video ini dapat dirakam dan tersebar.

Apakah ini sikap pemimpin yang kita mahukan ???

Fikir-fikirkan dan renung-renungkan.... Buat keputusan bijak demi kesejahteraan bersama...!!!

Hancur Pakatan !!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??