Sunday 26 February 2012

COVERLINE ANWAR DAN BADRUL KURANG CEMERLANG !!! JAWAB 21 PERSOALAN NI DULU !!!


Pergh... giler kentang !!!

21 soalan timbul akibat coverline kaki tibai bini orang dan kaki bontot jantan dan Chinadoll ni yang kurang cemerlang !!!

Penafian Badrul Amin Tak Logik - Makan Diri Sendiri ! 


Ada beberapa perkara yang amat memusyhkilkan dalam kenyataan penafian serta sms si mamat Badrolamin ni dengan kenyataan Anwar Israel yang perlu difikirkan oleh seluruh rakyat Malaysia.

Mula-mula, aku nak kongsi dulu petikan dari sms mamat Badrolamin ni;


Ini screenshoot yang aku ambil dari blog pakatan haram yakni sms dari mamat Badrolamin yang cuba nak coverline dalam keadaan gelabah. Ada pulak image tak senonoh dalam kolum iklan tu dan banyak pula tu iklan ubat kuat sex. Patutlah puak-puak ni suka tibai bini orang.

" Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel ‘family problem’. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula. "

Kelakar bunyinya.

Ini pula kenyataan penafian dari mamat Badrolamin yang agak panjang lebar tapi tak masuk akal.

Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.

Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.

Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian. Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.

Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya. Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. Di dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin.

Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.

Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.

Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.

Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.

Dr. Badrulamin

Walau penjelasan panjang lebar tetapi tidak masuk dek akal. Di hujung article aku akan huraikan kenapa tidak masuk akal. Sekarang tengok pula kenyataan Anwar Israel;

Badrul Amin tidak salah kerana beliau mahu menyelamatkan wanita itu dengan memberi tazkirah", kata Anwar Ibrahim sewaktu diakhir ceramahnya di Kuantan sebentar tadi.

Kata Anwar lagi, "Ini semua permainan kotor UMNO yang cuba memerangkap Badrul Amin dalam kes khalwat supaya menjadikan PKR tidak diterima oleh rakyat."

Apabila saya menerima SMS bahawa Badrul Amin ditangkap pukul 3 pagi dalam bilik hotel, saya sudah menjangka ini semua taktik kotor UMNO yang tidak senang dengan kejayaan parti PKR.

Walaupun kes ini sedikit sebanyak memberi kesan langsung kepada parti tetapi persahabatan antara kami semakin kukuh.



OK, sekarang kita teliti 1 demi 1. Aku mulakan dengan sms dan kenyataan penafian mamat Badrolamin kaki tibai bini orang ni.

1- Katanya memang perempuan yang ditangkap khalwat ni nak cerai. Kenapa, mamat Badrolamin ini puncanya ?

2- Sms menyatakan nasihat untuk pulang, tetapi kenyataan pula kata dia yang cari bilik Hotel berkenaan. Kalaupun TOLONG dapatkan bilik, tak kan la TOLONG masuk bilik sekali dan TOLONG bertuala bersama ?

3- Sms menyatakan mak perempuan tu datang. Tetapi kemana mak perempuan tu masa ditangkap khlawat oleh laki perempuan tu ? Kenapa bermasalah rumah dan tangga tidak cari mak bapak tetapi cari Badrolamin ? Udang sebalik mee ???

4- Apa si mamat Badrolamin ni bodoh sangat ke sampai tak tahu ke bahawa perempuan tu bini (isteri) orang dan belum pun bercerai ? Dah tak tahu hukum, dosa dan pahala ? Kata dah berkenalan lama dan pernah bertandang ke rumah pasangan ni.

5- "Family problem", kenapa mamat Badrolamin tak jumpa suami perempuan ni atau hubungi terus suami perempuan ni sebaik sahaja perempuan tu telefon ? Kata kenalan dah lama..

6- Menafikan ditangkap khalwat oleh Jabatan Agama Islam Pahang. So, semua ni konspirasi Jabatan Agama Islam ke ? Tak nak saman ke ?

7- Masalah keganasan rumah tangga ? Kalau benar berlaku, kenapa tidak dirujuk kepejabat kadhi ? Kenapa tak buat report polis ? Kenapa balai polis dan pejabat Kadhi buka cawangan jam 3 pagi di bilik hotel pula ni ? Kalau tak betul dan tiada keganasan rumah tangga, suami perempuan ni dialukan untuk saman mamat Badrolamin kerana fitnah ni.

8- Lebih kurang 20 orang serang dan pukul mamat Badrolamin ni. Ish ish ish.. kat mana lebam ? Kat mana bengkak ? Kat mana patah ? Ada laporan polis dan laporan hospital ke ? Kalau kena belasah dengan 20 orang mau ICU dan koma ni. Tak gitu ???

9- Suami perempuan ni cekup diorang bersama dengan lebih kurang 20 lagi yang lain ni. Lebih syarat yang sepatutnya hanya 4 saksi ni. Tak kan nak lepaskan pula ye tak. Dah macam kes Mat Sabun 121 yang kena cekup pada 31 Januari 1995 oleh 7 pegawai Jabatan Agama.

10- Suami perempuan ni cekup sendiri isteri dia berdendang sayang dengan mamat Badrolamin ni. Maknanya, suami perempuan ni dah syak dari awal la macam tu kan ? Jika tidak, tak kan suami dia boleh tahu kan ? Tak sabar pula tunggu suami dia buat kenyataan.

11- Apa pun, perlu diberikan perhatian pada masa tangkapan khalwat berkenaan. Lebih kurang jam 3 pagi yang biasanya masa tu orang tidur kecuali blogger. Kenapa jam 3 pagi di DALAM bilik hotel ? Esok nak kiamat ke ? Sebagai manusia yang potrait diri sebagai alim, tak tahu ke masa berkenaan tidak sesuai dan boleh mendatangkan fitnah untuk menempatkan seorang bini orang dalam bilik hotel.

12- Mamat Badrolamin ni dipanggil JAIP pada 27/2/2012 untuk bantu siasatan. Siasatan apa ? Pasangan suami isteri tu yang berkhalwat atau pasangan suami isteri tu berzina ??? Agak-agak la kalau nak coverline pun.

13- Jika sekalipun bukan pihak JAIP yang tangkap si laki orang dan si bini orang ni tetapi suami kepada perempuan itu bersama 20 yang lain menangkap mereka yang lahanat ni berdua-duaan dalam bilik hotel, adakah itu bukan KHALWAT ??? Habis tu nak panggil apa tu, bercanda ke berdansa ???

14- Persoalan yang tiada jawapan aku temui, KENAPA DALAM BILIK HOTEL ??? Hotel tu dah tak ada lobby ke ???



Kita tengok pula kenyataan Imam Mahadi Israel ni pula;

15- Mamat Badrolamin ni tak salah. Khalwat tak salah. Apa nak heran, dia pun berzina dengan Chinadoll dan tibai pungkoq jantan.

16- Selamatkan perempuan ni dengan beri tazkirah. Jam 3 pagi ? Tazkirah apa tu ye ? Tazkirah junub ke ??? Dah tak ada surau, masjid atau pihak Jabatan Agama Islam ke ?

17- Perangkap UMNO ??? Giler arh.. lepas ni puak-puak pakatan haram jadah akan berzina dan berkhalwat sewenang-wenangnya dan lepas tu kalau kantoi diorang dengan senang hati akan kata UMNO yang perangkap. Dasar perangai hanjing dan babi !

18- Perangkap UMNO ??? Tak ke macam sama je dengan modus operandi Mat Sabun 121 yang ditangkap di bilik 121 Hotel Perdana Kota Bharu pada 31/1/1995 oleh 7 orang pegawai Jabatan Agama ???

19- Persahabatan semakin kukuh ??? Kamceng nampak... berguru ke ???

20- Kenapa bini orang sedangkan berbini pun dah 2 ???

21- Apakah mamat Badrolamin akan saman Kosmo dan Mstar ???

Apa pula selepas ini ? Adakah akan timbul pula Paderi ekspress dari puak lebai kera yang akan bagi pengampunan beserta duit sepertimana kes ADUN Selinsing dulu ???

21 persoalan yang aku tinggalkan untuk sama-sama kita fikirkan. Aku ada otak, korang pun ada otak kan. Hanya puak-puak pakatan haram jadah memang tak de otak.

Ini hala tuju moral dan sivik negara kita acuan Pakatan Haram Jadah yang kita mahukan ???

Sumber : KGC



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??