Tuesday 21 February 2012

PAS DICABAR BERI PENJELASAN !!! ADA "EGG" ?!! PUNOH !!!


WAL HALAL KU , WAL HARAM MU - PASpispus !!!

Fitnah dan Ubat Kuat lambang kekuatan PASpispus !!!

PAS parti HARAM !!!


Najib Jaga Akidah ! Anwar, Nik Aziz Dan Nizar Murtad ?

Tak habis-habis puak-puak haram jadah ni memfitnah. Gambar diatas ni, sudah 2 tahun dimainkan dan sudah kantoi pun dengan gambar yang sebenar. Pelik juga mereka ni tak serik-serik !

Kalau manusia mereka ni dah patut belajar dari kesilapan dan tidak ulangi lagi. Malu weh asyik kantoi. Ini tidak pula, mungkin mereka ni bukan manusia tetapi BINATANG ! Sebab tu tak pernah belajar dari kesilapan. Tidak pernah insaf dan tak tahu malu. Itu dasar BINATANG !

Aku ingat gambar ni sebab aku antara orang yang punyalah susah payah mencari gambar yang sebenar dan akhirnya kawan aku yang aku nak namakan SO, jumpa gambar sebenar menggunakan aplikasi "similar photo". Dibawah ini gambar sebenar yang kami temui 2 tahun lepas.


Jelas menunjukkan bahawa pencacai pakatan haram jadah sanggup lakukan apa sahaja demi melampiaskan kemaruk nafsu fitnah meraka !

Kes Perdana Menteri yang berkunjung ke Batu Caves semasa perayaan Thaipusam masih lagi dimainkan oleh pencacai penjilat jubur Anwar. Ada ketika aku rasa lawak jugak. Tak bosan ke mereka ni mainkan isu yang sama dan akhirnya dikantoikan dengan mudah.


Datuk Seri Najib Tun Razak berkata setiap tindakannya dalam sambutan keagamaan kaum lain di negara ini adalah berlandaskan kepada syariat Islam yang dibenarkan.

Perdana Menteri berkata apa yang dilakukannya adalah mencontohi tindakan Nabi Muhammad S.A.W. dalam menghormati agama orang lain, tanpa menyalahi akidah Islam itu sendiri.

“Saya jaga akidah. Saya jaga peranan saya sebagai pemimpin Islam. Kita juga mesti ikut cara-cara Rasulullah S.A.W, yang menghormati agama orang lain tapi tidak menyalahi dari segi akidah,” katanya semasa menutup Perhimpunan Ulama, Cendekiawan Islam dan Penulis Maya Kebangsaan 2012 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, hari ini.

Beliau berkata dengan cara ini, umat Islam dan agama Islam akan lebih dihormati dan kepimpinan umat Islam itu akan membawa rahmat bukan sahaja kepada umat Islam tetapi juga kepada rakyat negara ini.

Menyentuh mengenai kenyataan Mufti Perak Tan Sri Dr Harussani Zakaria mengenai kehadiran Perdana Menteri di sambutan Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini, Najib berkata beliau berasa lega apabila Mufti Perak itu menyatakan apa yang dilakukannya itu tidak bertentangan dengan hukum syarak dan ia juga disahkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan.

“Saya terangkan kepada dia (Harussani), kenapa dan di mana saya pada ketika itu. Saya tidak masuk pun, saya di perkarangan dalam dewan dan saya bagi ucapan menyentuh soal sosio ekonomi orang India beragama Hindu. Saya tidak terlibat dalam majlis keagamaan sama sekali.

“Saya rasa lega dan berterima kasih kepada Mufti Perak apabila menyatakan bahawa ianya tidak bertentangan dengan hukum syarak dan juga fatwa yang dikeluarkan oleh Majlis Fatwa,” katanya. - UMNO Online


Haaa... Apa cerita pula gambar di atas ? Kalau korang (totok pakatan haram) tak bosan main isu gambar palsu yang diedit, aku pula tak bosan main isu kes sebenar.

Berani tak totok lebai kera PAS untuk label Anwar murtad ?





Apa cerita gambar-gambar diatas ni ? Ada telor tak PAS nak katakan Anwar murtad dan terkeluar akidah ? Aku cabar Nik Aziz dan Ketua Pemuda PASpispus komen gambar-gambar ni !

Cerita aku belum habis lagi... Ada lagi yang aku nak puak-puak lebai kera ni bagi komen !



Ni ape celop pulak Tok Gundu Nik Ajis ni ? Sejak bila pula tukar agama Buddha ni ? Ada telor tak Ketua Pemuda PAS minta fatwa dari Majlis Fatwa atau mengatakan yang Nik Aziz ni murtad dan terkeluar akidah ?

Eh.. Ada 1 lagi. Last but not least.


Ni lagi sekor. Ada telor Ketua Pemuda PAS nak kata si Santa Clown Nizar Lilin ni murtad dan terkeluar akidah ?

Aku CABAR semua yang ada dalam PAS terutama pak-pak lebai kera tu, bagi penjelasan kepada gambar-gambar ni semua.

Jangan bila Najib je laju nak komen. Bila kena batang konek sendiri, masing-masing sibuk nak cover line !


Alang-alang menyeluk pekasam, minta puak-puak lebai kera PASpispus komen sekali gambar ni. Akidah celah mana yang ni !

Sumber : KGC


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??