Friday 17 February 2012

NIZAR , NIK AZIZ DAN ANWAR MURTAD ?!!


Salah ke bila PM ke Batu Caves bagi meraikan kaum India yang menyambut Perayaan Thaipusam ? Sekurang-kurangnya PM kesayangan kita semua mengikhtiraf perayaan sambutan kaum India. PM telah menunjukkan pengkhtirafan dan menunjukkan ketelusan perlembagaan yang memberikan kebebasan beragama.

Yang aku tak boleh blah sangat pasal puak-puak lebai kera PASpispus yang bebal lagi bahalol ! Siap minta fatwa pulak tu. Pasal apa tak keluarkan fatwa masa Nizar Lilin sambut Krismas, Nik Ajis sembahyang dengan sami Buddha, Al-Juburi tunai haji di Kuil !

Ketua Pemuda PAS telah mengeluarkan kenyataan yang cukup RASIS ! Menunjukkan bahawa PAS membenci dan anti kaum India. Kenyataan lebai kera PASpispus ini dibidas juga oleh UMNO-Online;


Perbuatan Pas membangkitkan isu kehadiran Datuk Seri Najib Tun Razak pada sambutan Thaipusam di Batu Caves, Selangor, hanya bertujuan menyekat Perdana Menteri daripada menemui kaum India.

Pengerusi MIC Kedah S. Ananthan berkata perbuatan Pas tersebut turut membayangkan parti itu seolah-olah anti kaum India kerana tidak mahu Perdana Menteri mendekati kaum tersebut.

Kehadiran beliau bukan untuk bersembahyang di kuil tetapi membawa mesej positif kepada penganut agama Hindu, khususnya kaum India, yang mana Perdana Menteri kali ini mengumumkan peruntukan RM2 juta untuk Pusat Kebudayaan Kaum India, katanya kepada pemberita, di sini hari ini.

Justeru, Ananthan berkata sudah tiba masanya untuk kaum India di negeri ini menolak Pas dan juga pakatan pembangkang yang jelas hanya mahu mempergunakan kaum itu untuk berkuasa.

“Cukuplah masyarakat India dijadikan alat untuk menjayakan maksud mereka (parti pembangkang) dan apabila tercapai, mereka menang, segala janji yang mereka buat tak pernah pun ditunaikan dan masyarakat India yang menjadi mangsa mereka,” katanya. - UMNOonline


Dangkal betul kepala hotak lebai kera PASpispus !

Pada pandangan aku puak-puak Pakatan Haram Jadah ni la yang paling teruk dan tolol ! Tak percaya ? Jom aku tunjuk bukti-bukti bergambar;


Boleh pula Nizar Lilin sambut Krismas, lebai kera tak nak keluar fatwa ke ???



Ni apa kes pulak Mursyidul Am PASpispus ni ? Nak CONVERT agama Buddha pulak ke ???



Baik punya NANDEK ! Tok Gundu Nik Ajis tak nak keluar FATWA ke ??? Ni apa pulak penjelasan puak lebai kera PASpispus ???

Ni lah dia... WAL HALAL BAGIKU... WAL HARAM BAGIMU...

TAHNIAH PAS KERANA BERJAYA GADAIKAN AGAMA !!!


Sumber : KGC


1 comment:

  1. PAS sebenarnya telah hilang dan digantikan dg PKS (Parti Kebajikan SeMalaysia)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??