Wednesday 15 February 2012

WAL HALAL BAGI KU WAL HARAM BAGI MU !!! PAS BENCI KAUM INDIA !!! RASIS !!!


Perbuatan Pas membangkitkan isu kehadiran Datuk Seri Najib Tun Razak pada sambutan Thaipusam di Batu Caves, Selangor, hanya bertujuan menyekat Perdana Menteri daripada menemui kaum India.

Pengerusi MIC Kedah S. Ananthan berkata perbuatan Pas tersebut turut membayangkan parti itu seolah-olah anti kaum India kerana tidak mahu Perdana Menteri mendekati kaum tersebut.

Kehadiran beliau bukan untuk bersembahyang di kuil tetapi membawa mesej positif kepada penganut agama Hindu, khususnya kaum India, yang mana Perdana Menteri kali ini mengumumkan peruntukan RM2 juta untuk Pusat Kebudayaan Kaum India, katanya kepada pemberita, di sini hari ini.

Justeru, Ananthan berkata sudah tiba masanya untuk kaum India di negeri ini menolak Pas dan juga pakatan pembangkang yang jelas hanya mahu mempergunakan kaum itu untuk berkuasa.

“Cukuplah masyarakat India dijadikan alat untuk menjayakan maksud mereka (parti pembangkang) dan apabila tercapai, mereka menang, segala janji yang mereka buat tak pernah pun ditunaikan dan masyarakat India yang menjadi mangsa mereka,” katanya. - UMNOonline



PM nak raikan kaum India sambut Thaipusam tak boleh... tapi si Nizar Lilin sambut Krismas boleh pulak... Matlamat menghalalkan cara eak... 

Nampak sangat pakatan haram jadah ni ketandusan isu !


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??