Thursday 16 February 2012

GEMPAR !!! KARPAL POOSINGH SAMBUT VALENTINE DENGAN TOK GUNDU NIK AJIS !!!

Valentine:Karpal Berdehem,PAS Tarik Handbrake

Baru baru ini Karpal didapati menghina umat Islam apabila mempersoalkan kenapa PAS mahu sambutan hari valentine diharamkan.

Hujah Karpal mudah, hak asasi manusia harus ditegakkan,hukum agama hanyalah persoalan yang dibangkitkan oleh PAS maka ia tidak penting.

Nik Abduh, Nik Aziz, Nasarudin dan juga beberapa pemimpin PAS sekarang ini sudah mendapat arahan daripada DAP agar tutup mulut dan jangan persoalkan hak DAP dalam menegur umat Islam.

Bagaikan menarik handbrake, PAS sudah mula berlembut dengan Karpal, kita sudah mengjangka inilah yang akan berlaku terhadap pelacur agama yang tidak mempunyai pendirian. Karpal bukannya budak budak, dah berpuluh tahun menjadi ahli parlimen dan wakil rakyat, sudah pasti beliau tahu mengenai sensitiviti agama.

PAS seolah cuba melembutkan keadaan kononnya berlaku salah faham. Memang sah kerandut telurnya sudah hilang apabila DAP berdehem.

Karpal keliru, salah faham isu Hari Kekasih
Pas Kelantan menganggap Pengerusi DAP, Karpal Singh keliru dan salah faham sehingga menyebabkan beliau mempersoalkan pendirian Pas berhubung sambutan Hari Kekasih.
Timbalan Pesuruhjaya III Pas Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah berkata, pendirian parti itu mengenai sambutan Hari Kekasih hanya ditujukan kepada orang Islam dan perkara itu yang perlu difahami oleh Karpal.
“Mungkin ada kekeliruan di pihak Karpal sebab bila kita bercakap mengenai Hari Kekasih, kita bercakap dari sudut dan perspektif agama serta ditujukan kepada masyarakat Islam sahaja.
“Boleh jadi dia salah faham sebab dia ingat kita tujukan kepada semua orang. Sebenarnya orang bukan Islam kita tidak melarang mereka menyambutnya kerana itu hak masing-masing,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Mohd. Amar diminta mengulas kenyataan beberapa pihak yang meminta Pas mengkaji balik hubungan mereka dengan pakatan pembangkang disebabkan kenyataan Karpal itu.
Mingguan Malaysia baru-baru ini melaporkan kenyataan Timbalan Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Nik Abduh Nik Abdul Aziz yang menyelar tindakan Karpal yang tidak bersetuju dengan pendirian Pas menentang sambutan Hari Kekasih.
Ini berikutan kenyataan Karpal seperti dilaporkan media baru-baru ini yang menggesa Pas menarik balik pendirian membantah sambutan Hari Kekasih semalam kerana ia mempromosikan aktiviti tidak bermoral.
Menurut Karpal, DAP berpendapat pendirian Pas menentang sambutan Hari Kekasih bukan satu langkah yang baik dan tindakan Pas juga bertentangan dengan hak asasi manusia dan prinsip kebebasan.
Tambah Mohd. Amar, Karpal perlu tahu bahawa apa sahaja pandangan mengenai sambutan Hari Kekasih sama ada daripada pemimpin Pas, ulama atau Majlis Fatwa Kebangsaan perlu dilihat khusus kepada orang Islam sahaja dan tidak menghalang agama lain.-utusan

Sumber : KGC


1 comment:

  1. Awatlah ang ni dengki sangat dengan depa tu?Homo cun ni pun bervalentine dengan membontot dengan sayangku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??