Wednesday 29 February 2012

SIMPTON-SIMPTON AWAL TERKENA RADIASI DAN MUTASI !!!

Bahaya Lynas Kepada Penduduk Tempatan ! Selamatkan Rakyat Ini !

Dalam pada Kerajaan, pihak Lynas, pihak pakar-pakar berkelayakan dan Che Rosli MP dari PAS berusaha untuk meyakinkan seluruh rakyat Malaysia akan kebaikan Lynas... Nasib malang menimpa seorang rakyat tempatan.

Apakah ini bakal menggagalkan usaha semua pihak yang disebut di atas bagi mendapatkan lesen pra-operasi Lynas ?

Difahamkan seekor mangkuk bodoh macam katak ini telah mendapat kesan radiasi dari Lynas walaupun kilang Lynas belum pun beroperasi !

Jika ada orang yang rapat dengan anda yang terkena radiasi dan punya simptom seperti 2 gambar dibawah ni, elok la disegerakan bawa ke hospital sakit jiwa atau hospital mental.


Aku tak tahu nak cakap apa la kat mangkuk yang sekor ni ! Nak tengok original aku ambil dari mana gambar ni ?KLIK SINI je. Aku memang suka merayau dalam FB port-port pembangkang. Saja nak mencuci mata melihat kebodohan manusia yang dah tak macam manusia !

Kalau korang juga nak mencuci mata macam aku, banyak lagi kebodohan melampau yang ada dalam group FB tu. KLIK SINI

Antara kebodohan jelas disini, si bahalol ni tak dapat bezakan Malaysia dengan Malqysia. Mungkin ini antara pelajar yang GAGAL ! 1 lagi, apa kena mengena Stop Lynas dengan Stop Rasis ? Bodoh bangang betul anak Cina ni !

Malah ada yang bercadang untuk melakukan Hijau Hijau 3.0 dalam keadaan berbogel ! Elok la tu, confirm lebai kera PASpispus akan buat U-Turn dan join sama dalam Himpunan Bogel-bogel 3.0 !

Apa yang aku nampak sekarang ni telah lahir ramai pakar-pakar bukan pakar cerdik pandai tapi pakar bodoh bangang ! Kalau Anwar "wannabe PM", diorg yang bahalol ni adalah "wannabe expert". Termasuk bahalol "wannabe expert" berkenaan adalah Fuziah Toron dan angkatannya termasuk Anwar Israel.


Ni lagi monkey. Belum apa-apa dah kena mutasi. Ntah-ntah maksud mutasi tu pun diorg ni tak tahu. Sekadar angguk-angguk, geleng-geleng.

Aku dulu selalu fikir yang budak-budak Cina pandai-pandai, masa aku sekolah dulu la aku fikir macam ni. Sebab tu majoriti kawan-kawan aku pun Cina. Kawan baik aku pun sampai hari ni Cina juga.

Tapi kawan aku tak de la pula sebodoh puak-puak yang macam ni. Nasib baik aku berkawan dengan kaum Cina yang rasional dan bijak. Tak la bangang macam diorang ni !

Masing-masing yang tak pernah belajar Kimia tiba-tiba jadi Chemical Expert. Yang belajar pengajian SASTERA pun dah jadi Expert radiasi dan mutasi. Macam-macam ada !

Lebih ramai yang menunjukkan pakar dari yang sebenarnya pakar. Tak ke nampak bangang tu.


Sumber : KGC


1 comment:

  1. dol. ko ni buat aku heart attack. tp best article ko sume. thumb up.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??