Sunday 26 February 2012

NOH GANGGU RANCANGAN SAMUN PAKATAN HARAM JADAH !!!

Noh Omar Ganggu Periuk Nasi Pakatan.

Pemimpin pakatan berang dengan Noh Omar memandangkan beliau telah menganggu periuk nasi mereka apabila mendedahkan isu penyelewengan pasir di Selangor.

Kredibiliti SELCAT sudah tercalar, mereka lebih mementingkan nasib kroni mereka walaupun mengetahui berlaku penyelewengan. Inilah buktinya tidak ada krebiliti, akauntabiliti dan transperensi. Apabila pemimpin pakatan sendiri terlibat didalam kes ini mereka terus mendiamkan diri.

Kerajaan negeri dibawah Khalid Ibrahim menyembunyikan penyelewengan kes pasir memandangkan ia membabitkan beberapa nama pemimpin pakatan yang terlibat secara langsung didalam kes ini.

Mana suara Ronnie Liew, Teresa Kok, Rafizi dan Saifudin. Mana suara ketua speaker kerajaan negeri yang kononnya cukup lantang dalam soal rasuah dan salah guna kuasa.

Rakyat menjadi saksi mengenai penyelewengan pasir ini, kebenaran dan hak rakyat harus ditegakkan, selama ini mereka terlalu banyak berbohong. Kenapa SELCAT tidak berani menyahut cabaran Ds Noh Omar walau pun beliau sendiri sanggup untuk berhadapan serta bukti bukti yang ada.

Atas kerana berani kerana benar, Ds Noh Omar sanggup berhadapan dengan SELCAT, tetapi yang menjadi persoalan kerajaan pakatan beranikah berhadapan dengan Noh Omar ?

Menurut sumber PKR, isu Pasir ini benar benar menjadikan pakatan di Selangor bakal kehilangan kepercayaan rakyat. Selama ini mereka sering melaungkan bebas rasuah dan penyelewengan, 
tetapi janji hanya tinggal janji.

Bak kata Anwar "Samun Tetap Samun" seruan ini sudah berjaya dipraktikan dengan buktinya adalah kes pasir ini.

Sumber : KGC


Pssstttt... mana pergi SPRM ???



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??