Wednesday 1 February 2012

GEMPAR !!! AZMIN PERHATI NOH OMAR BUAT HAL !!!

Rakyat Saksi Noh Omar Buat Hal!
Kami akan ingat sampai bila-bila pihak yang bantu kami dan kami TAK LUPA pihak yang TIDAK membantu kami. - perkataan yang tertulis di kain rentang


Pakatan pembangkang yang sering kali menggunakan nama rakyat sebagai modal untuk menarik sokongan massa kali ini benar benar memperlihatkan kesan apabila memperbodohkan marhain.

Seringkali kta mendengar apa saja perlakuan dan kempen yang dibuat, nama rakyat di hijack, apa saja ceramah dikatakan rakyat yang hendak, walhal pakatan pembangkang yang menjadi majoriti dinegara ini yang hendak.

Begitulah nama rakyat yang digunakan untuk kepentingan politik pembankang. Rakyat menjadi saksi bahawa pemimpin pembangkang sering kali menabur janji dan berbohong kepada semua orang.

Yang benar benar membuat kerja dan membantu rakyat difitnah dan dimomokkan dengan pelbagai tuduhan palsu.

Hari ini Datuk Seri Noh Omar membuktikan beliau memang buat hal apabila membantu rakyat menyelesaikan masaalah rumah dikawasan Azmin Ali.

Azmin dipilih menjadi wakil rakyat hanya untuk selesaikan masaalah moral Anwar bukan untuk selesaikan masaalah rakyat.





Assalamualaikum. Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia


Secara ringkasnya saya ingin mengucapkan tahniah kepada para penduduk Taman Ukay Bistari yang telah berjaya mendapat rumah mereka selepas projek ini tertunda agak lama Saya ingin mengulangi kenyataan saya baru-baru ini bahawa ini bukanlah satu agenda Barisan Nasional untuk memancing undi tetapi sebagai satu tanggungjawap yang harus ditunaikan selaras dengan konsep 1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan.

Suka saya menegaskan disini bahawa antara manifesto Barisan Nasional Selangor pada PRU akan datang adalah memberi fokus kepada kemiskinan bandar. Sebagai contoh bilamana saya di dalam program walkabout saya melihat banyak pembelaan perlu diberikan kepada penduduk dikawasan perumahan flat kos rendah.

Noh Omar

Sumber : KGC


Pssssttttt... wa tabik spring kat kain rentang yang dibuat penduduk !!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??