Thursday 22 December 2011

GEMPAR !!! ADAM ADLI MINTA NYAWA MELALUI PKR !!! BUKAN KATA PEMBANGKANG TAK DE KAITAN KE HARI TU ???

 INTIMNYAAA......Hahahahahaha.....



Hahahaha... Ini terbaru yang I4TT dapat dari Siswa UPSI. Baca dulu petikan dari blog UPSIKINI ;


Tanjong Malim, 22 Dis – Pihak pentadbiran tertinggi Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) dikatakan akan membuat keputusan 'mengurung' semua pelajarnya agar tidak keluar daripada kawasan kolej hari ini.
Pintu pagar kampus juga dikatakan akan ditutup kepada semua kenderaan bermula jam 12.45 tengahari hingga 1.30 tengahari.
Lewat petang semalam, pihak UPSIkini mendapat maklumat bahawa semua pintu pagar kolej kediaman akan ditutup mulai jam 10 pagi bagi mengelak daripada pelajarnya menyertai himpunan PKR dan PAS di hadapan pintu utama UPSI tengahari ini.
Sementara itu, para pensyarah juga telah mendapat notis peringatan daripada pihak universiti agar tidak terlibat dalam sebarang anasir politik luar.
Kumpulan PKR dan PAS akan tiba di UPSI sekitar jam 1.00 tengahari bagi menyerahkan memorandum kepada Naib Canselor UPSI menuntut keadilan dalam pengendalian kes Adam Adli.

Agak kelakar bila I4TT baca article ni. Bukannya apa, baru-baru ini PKR memberitahu bahawa mereka tiada kaitan dengan semua ni tiba-tiba nak buat kacau kat UPSI ??? Jadi jelas... PKR dibelakang kegiatan biaDAP Adam Adli tu. Nak bukti apa lagi kerana dah jelas...


Adakah ini juga tanda sebagai simbolik kepada "kasih sayang" Anwar kepada Adam Adli ???? Jeng.. jeng.. jeng... Hahahaha....




Kita lihat kronologi kes okay...


1- PKR (bukan UMNO ye, sebahagian UMNO pon bukan ye) menggiatkan budak-budak hingusan ni untuk menjadi budak jalanan yang mana semua pun tahu Anwar bertemu mereka ni secara sulit.(ke Anwar ni tak de kaitan dengan PKR???) Boleh layari AAKJ.com.


2- 17hb berlaku demo dari budak-budak Jalanan Murahan dikepalai Tian Chua (ntah parti BABI mana ni) yang mengganggu peniaga-peniaga di Maju Junction Mall sehingga Lateefa Koya'k Rabak (mana punya parti ni sundal dan samseng ni sampai bergaduh?) bergaduh dengan peniaga. Boleh tengok entri sebelum ni.


3- Hari sama memo diserahkan kepada Suhakam.


4- Hari sama memo diserah kepada Saifuddin dan bendera PM diturunkan dan dipijak. (sanggup Saifuddin ke PWTC ye)


5- Hari sama, selepas bendera PM diturunkan mereka naikkan bendera mereka.


6- Hari sama, selepas diherdik pengawal, bendera PM dinaikkan semula. (elok budak-budak ni lepas habis belajar nanti jadi security guard jaga tiang bendera kerana SMM dakwa bendera berkibar megah lepas tu jadi sesuai la mereka nanti jadi guard sebab pandai turun naik bendera)


7- Hari sama (malam) identiti BABI yang turunkan bendera tu diketahui umum selepas I4TT & AAKJ.com dihubungi siswa UPSI.


8- 19hb Adam Adli lari bila hampir-hampir kena tumbuk dengan Abg Lan di Bukit Aman bersama Cikgu Bard'oot (ni keahlian Parti Sakai mana?). Hahaha.. baru Abg Lan sorang tu.. menyorok belakang mamat mana ntah lepas tu lari.. hilang.. hahahaha.... ada video ni, korang cari la entri sebelum ni.


9- 20hb media-media pembangkang keluar statement minta nyawa untuk Adam Adli sakai supaya dilepaskan. (hahaha.. takut pulak ??? masa buat vandalisme n tresspassing ada guna otak dulu ???) Rujuk entri sebelum ini.


10- 21hb Mahasiswa yang tidak setuju dengan tindakan Adam Adli dan golongan minoriti membuat himpunan aman di KPT Putrajaya. (bukan depan opis mana-mana parti politik ye


11- Hari sama memorandum diserahkan kepada KPT. (tapi bukan Saifuddin ye)


12- Himpunan secara aman dimulakan dengan doa (bukan terpekik terlolong terkinja macam beruk ye) dan diakhiri dengan doa juga. Sungguh berhemah dan matang!


13- Hari sama (malam) siswa UPSI kecoh dan disampaikan kepada kami (blogger) bahawa PKR nak buat demo di UPSI. (ehh.. PKR ni parti BABI mana??? apsal tak de dalam senarai BN???)


14- 22hb baca balik petikan article dari UPSIKINI.



 Eh.. Eh... Ni baju rasmi UPSI ke ???


Vandalisme satu jenayah... Elok disegerakan tindakan buang UPSI !!!




So, kesimpulan jelas sini... semuanya berpunca dari 1 parti BABI... iaitu parti PKR... Menghasut budak-budak ni keluar dari Institusi Pengajian mereka masing-masing untuk jadi samseng jalanan murahan.


Himpunan aman yang berlaku semalam tiada kaitan dengan UMNO atau mana-mana parti politik. Sebagai parti mendokong kerajaan seperti UMNO sudah tentu memberikan sokongan kepada niat dan inisiatif institusi-institusi pengajian (IPTA & IPTS).


Himpunan itu adalah inisiatif dari IPTA dan IPTS bagi menyuarakan bahawa tindakan beruk-beruk jalanan itu tidak mewakili mereka malah mereka menyokong kepimpinan PM. UMNO menyokong himpunan berkenaan.


Jadi, adakah Anwar nak kata bahawa Institusi Pengajian (IPTA & IPTS) terbabit yang melakukan himpunan aman semalam MENGHASUT UMNO untuk menyokong mereka???


Oleh kerana himpunan ini mendapat liputan dari hampir semua wartawan, channel berita, portal media dan blogger... Tidak hairan jika video-video hasil dari himpunan berkenaan ada cop atau logo rasmi pihak yang mengeluarkan bagi menjaga copyright masing-masing. Ini prosedur biasa mana-mana media. Malah image asli dari I4TT juga ada logo I4TT.


Kenapa ada yang jadi beruk kena belacan bila menonton video Himpunan Aman semalam yang ada logo UMB dan UMNO ??? Adakah mereka memang bodoh yang jenis tidak pergi kesekolah ??? Ataupun takut melihat logo UMNO ??? Hahahahaha....


Erk... perlu ke tambah muka Adam Adli versi terlampau dalam poster ni?? 
Hahahahaha.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??