Tuesday 27 December 2011

GEMPAR !!! ANWAR KEPANASAN - BN ANJUR PROGRAM !!!

Karnival Sayangi Selangor 28/12/11 Sehingga 31/12/2011 (4hari) - Puak Pakatan Haram Dah Menggelupur !



Mulai 28hb Disember 2011, Barisan Nasional (BN) Selangor akan menganjurkan karnival empat hari yang bertujuan untuk menyemai semangat 1Malaysia dalam kalangan masyarakat berbilang kaum yang hidup majmuk dan hormoni. Karnival yang akan berlangsung selama 4 hari ini akan diadakan di i-City. 

Pelbagai aktiviti interaktif dan menarik disusun oleh BN negeri berteraskan kekeluargaan terutamanya bagi belia di karnival bertemakan 'Karnival Sayangi Selangor".

Aturcara Karnival adalah seperti berikut ;




Karnival ini merupakan penutup kepada semua program yang diwujudkan dan dilaksanakan oleh Barisan Nasional Selangor bagi tahun 2011 demi manfaat penduduk di negeri ini sebagai simbolik menutup jendela 2011 dan menyambut kedatangan tahun 2012.

Objektif Karnival ini diadakan adalah untuk mewujudkan kesedaran dan persefahaman dalam kalangan masyarakat umum mengenai pelbagai program pembangunan yang dilaksanakan oleh kerajaan.

Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dijadual menghadiri majlis itu dan potret gergasi Perdana Menteri yang dibentuk daripada gambar pelbagai wajah penduduk Selangor akan turut diserahkan kepada Najib pada majlis berkenaan.

Pengajuran Karnival ini nampaknya telah menggusarkan puak-puak pembangkang terutama Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim. 

Baru menerima berita bahawa pada hari Rabu, 28 Disember 2011 pada jam 11 pagi, Anwar akan melancarkan Kempen bebaskan Anwar 901 yang bertemakan "Tolak fitnah ke dua, lawan konspirasi" di Kelab Sultan Sulaiman.

Rakyat Malaysia sudah sedia maklum akan pendirian anwar berkenaan Agama, Bangsa Melayu dan sexuality songsangnya. Anwar melancarkan kempen untuk membebaskannya dari perlakuan yang begitu jelas adalah perbuatan luar tabie' yang paling hina dalam peradaban manusia.

Malah perbuatan Kaum Luth itu amat dilaknati oleh Allah SWT dan ia juga bertentangan dengan mana-mana agama sekalipun. Perilaku kebinatangan itu juga turut diakui oleh Ketua Peguam Anwar, Karpal Singh yang mana ditegaskan bahawa ia adalah satu perbuatan diatas dasar suka sama suka.


Jelas menunjukkan kegusaran pembangkang setiap kali BN menganjurkan majlis besar untuk manfaat rakyat. Semoga usaha murni yang dianjurkan buat julung kalinya oleh BN iaitu Karnival Sayangi Selangor selama 4 hari itu akan berjalan dengan baik dan sukses.

Jom kita ramai-ramai meriahkan Karnival Sayangi Selangor !!!

Sumber : KGC




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??