Monday 26 December 2011

PANAS !!! EZAM NAK BOGELKAN ANWAR !!!

Sedia bongkar helah Anwar

Senator Mohamad Ezam Mohd Nor

SUNGAI TENGI – Ahli Dewan Negara, Senator Mohamad Ezam Mohd Nor mendakwa memiliki surat yang pernah digunakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika membuat permohonan bantuan kewangan daripada Bank Dunia.

Beliau juga bersedia mendedahkan mengenai kandungan surat itu bagi membuktikan penyalahgunaan kuasa yang didakwa dilakukan Anwar ketika menjadi Timbalan Perdana Menteri.

“Saya sedia dedahkan surat tersebut untuk membuktikan kebenaran bahawa Anwar berniat jahat.

“Perkara ini perlu didedahkan demi menyelamatkan rakyat daripada terus ditipu,” katanya ketika ditemui selepas menyampaikan ceramah Penerangan Isu-Isu Semasa dan Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M) di sini, malam kelmarin.

Mohamad Ezam yang pernah menjadi Setiausaha Politik Anwar berkata, beliau tidak takut untuk tampil membongkar penyelewengan itu.

Menurutnya, pada awal tahun 2000, Anwar ada menghantar surat kepada bekas Pengerusi Bank Dunia, John Wolfensohn memohon bantuan kewangan untuk membantu menyelesaikan masalah skandal seks kakitangan bank dunia warganegara Lubnan yang dikenali sebagai Sahariza.

“Rakyat kita tidak boleh dikaburkan dengan agenda usang Anwar yang mahu mengalih perhatian menjelang keputusan kes salah laku seks beliau dengan bekas pembantu peribadinya, Saiful Bahari pada 9 Januari depan.

“Sudah lama saya tunggu untuk melakukan pendedahan ini. Kini tiba masa terbaik demi menyelamatkan rakyat daripada kepalsuan terbesar ini” katanya.

Beliau berkata, serangan peribadi Anwar terhadap bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bakal memberikan kesan buruk kepadanya.

Katanya, beliau sering memberi pandangan untuk mengajak Anwar bersemuka bagi membongkar perkara sebenar namun gagal dipenuhi Anwar yang bijak mencari helah.


Sumber : Sinar Harian..


Anwar... kaki belit dan penipu.. kan dah kena londeh... Apsal Anwar takut nak jumpa Ezam ? Tertelan telor ke Pak Al-Juburi.. Hahaha...

Kalau readers nak lebih maklumat kekantoian Al-Juburi, boleh baca di link dibawah;

1) KANTOI !!! FAKTA IMF DAN WB YANG BUDAK SASTERA ANWAR AL JUBURI CUBA SOROK DARI PENGETAHUAN UMUM !!!

2) PANAS !!! TUN M VS ANWAR : EZAM LEMPANG ANWAR LAJU-LAJU !!!

3) GEMPAR !!! @anwaribrahim PERNAH DENGAN TIDAK TAHU MALUNYA MENGAKU SEBAGAI GOVERNOR BANK NEGARA !!!

4) PANAS !!! @anwaribrahim TERLONDEH LAGI !!! KENCING HANCING KANTOI !!!

5) BREAKING NEWS !!! TUN M CHALLENGED ANWAR TO SWEAR ON THE QURAN !!!

6) GEMPAR !!! ANWAR KANTOI LAGI DAN DITELANJANGKAN (TAPI BUKAN OLEH CHINADOLL) !!!

Imbas balik zaman Anwar bergelar banduan, sekeras-keras kote dia mendakwa punya 6 kotak bukti mensabitkan kesalahan BN/UMNO terutamanya Tun M yang telah menyumbatkan Anwar ke Mahligai Sungai Buloh.

Mana 6 kotak bukti tu ??? Kalau namanya penipu tetap penipu... Kalau namanya munafik tetap munafik... Payah manusia songsang ni, maklumlah serba serbi songsang dan melawan fitrah. Bab Chinadoll tu je yang ikut fitrah tapi HARAM !!!

Teringat kata-kata Godfather... 

"Anwar Ibrahim have done enough trouble to the country... Anwar Ibrahim harus bertaubat..."

Sudah bertaubat ke belum Al-Juburi... Tak kan lepas lampias nafsu pandai suruh Saiful taubat nasuha. Sendiri bila mau taubat jangan cuma "tau-buat" je.. Hahaha...

1 comment:

  1. Ezam juga tahu cerita mengapa Anuwa dilantik menjadi imam khalipah besar dalam silat gayong pusaka dan apa pentingnya pertubuhan silat tersebut pada Anuwa. Peliwat macam Nuar boleh jadi khalipah silat? Silap banyakla Seni Silap Goyang Pusatka ni!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??