Tuesday 27 December 2011

PANAS !!! GARA-GARA SHARIZAT MUSLIMAT PAS NAIK HANGIN DAAA !!!

KETUA MUSLIMAT PAS BERANG PKR FITNAH SHAHRIZAT...!!


Beberapa Penyokong Muslimat PAS Pro Ulama' kecewa dengan tindakan PKR dan beberapa Pemimpin PAS berhaluan kiri yang agresif menyerang Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat, Senator Dato' Sri Shahrizat Abdul Jalil tanpa sebarang usul periksa dan bukti kukuh. 

Malah lebih mengecewakan ianya didakwa merupakan salah satu strategi mereka setelah 'mati kutu' untuk melakukan serangan politik terhadap Ketua Wanita UMNO Pusat ini yang sentiasa bersikap positif dan punyai hubungan mesra dengan beberapa Pemimpin Muslimat PAS. 

Menurut mereka Sharizat telah banyak membantu Muslimat PAS dan tidak pernah menyerang keperibadian mana-mana individu di dalam Muslimat PAS. 

Malah beliau antara individu yang paling awal hadir memberi sumbangan serta sokongan moral dalam apa jua Majlis Keramaian malah Kematian yang melibatkan Pemimpin Muslimat PAS tanpa mengira fahaman ideolongi parti politik.

(Video INI mempamerkan wajah sebenar Shahrizat yang sentiasa memberi sokongan moral terhadap Muslimat PAS dan mengungkap rasa tanggungjawab selaku Menteri pada Hari Pengebumian MP Titiwangsa, Dr. Lo' Lo' Haji Ghazali.)


Ini adalah sumbangan dari sahabat I4TT yang mengirimkan kepada I4TT sebentar tadi...

Bersyukur juga kerana masih ada juga yang didalam Parti PAS yang bangun dan menyatakan kebenaran. Puak-puak hampagas ni sebahagian besarnya telah jauh tersesat. Mungkin didikan agama bab ukuwah tu, mereka tak diajar.

Apa nak heran, tok gundu diorang pun perangai macam komunis jugak... Ukuwah merupakan paling asas dan penting dalam Islam pun tok gundu diorang buat derk je...

Apa pun, syabas kepada muslimat PAS yang berani menyatakan pendirian dan kebenaran... 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??