Thursday 22 December 2011

GEMPAR !!! KHALID SAMAD MENGESAHKAN PAS KUDA DAP !!!



Khalid Samad SAHKAN PAS penchacai No.1 DAP!!!




BODOH!!! Itu sahajalah label yang sesuai untuk diberikan kepada Khalid Samad ini. Punyalah dangkal pemikiran ahli parlimen Shah Alam ini. Cuba bandingkan kenyataan hamlau ini dengan kenyataan awalnya ketika isu murtad-DUMC timbul dahulu.


Sudahlah naik menjadi ahli parlimen dengan undi orang Melayu, tetapi dikhianatinya pula dengan menjadi pencacai nombor wahid kepada kafir harbi DAP! Apa sebenarnya yang ditawarkan DAP kepada pengkhianat bangsa ini sehinggakan rakan perjuangan separti sendiri pun dipariahkan demi untuk menjaga imej DAP?!!

Apabila kes murtad dibuktikan benar-benar telah berlaku, Khalid Samad berselindung di belakang kenyataan DYMM Sultan pula dengan memetik sepotong kenyataan Baginda yang sedih kerana tiada tindakan dapat diambil kerana bukti yang tidak mencukupi.

Jadi apabila benar-benar berlaku selepas PRU-13 nanti setelah DAP memenangi semua kerusi (termasuk kerusi Melayu) yang ditandinginya, Khalid hendak mencari alasan apa pula apabila parti ultra kiasu tersebut menuntut hak dan kuasa milik PAS selama ini semata-mata kerana mereka sudah menjadi parti yang dominan?!!

Khalid Samad perlu ingat satu perkara, memang benar PAS banyak bergantung kepada DAP, tetapi bukannya pengundi Shah Alam dan semua DUN serta Parlimen lain yang dimenangi mereka!


Sumber : MyMassa


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??