Saturday 24 December 2011

GEMPAR !!! ANWAR SEMAKIN KALUT !!! RANCANGAN JAHAT 901 DIDEDAH !!!

Anwar Semakin Gusar Menghadapi 901. Remaja Dan Siswa Yang Bodoh Akan Digunakan Sebagai Perisai !


Dalam Malaysia ni macam-macam ada ! Tapi yang paling menjijikkan bila peliwat dan kaki Chinadoll cuba diangkat menjadi pemimpin.

Panas kisah Mahasiswa Jalanan Murahan diperkatakan dengan aksi seperti beruk. Pada pengamatan aku, semua ni hanyalah taktik kotor Anwar cuba untuk mengalih isu yang sebenar. Dalam masa yang sama Datuk Dr Hassan Ali turut membuat edisi pembongkaran penyelewengan Kera-Jaan Selangor. Banyak kesumbangan dan kepincangan dari segi Islam didalam pentadbiran PR melalui PKR di Selangor yang didedahkan ketika ini. Jadi tidak hairan jika ada yang jadi beruk tambatan Anwar yang cuba membuat "diversity tactics".

Selain itu,

9 Januari 2012, adalah hari penentu bagi satu keputusan besar yang dapat melakar mungkin merubah sejarah Malaysia dan juga dunia. Saat yang dinanti-nantikan oleh seluruh rakyat Malaysia detik-detik keputusan mahkamah berkaitan kes Sodomy II yang terpanjang dan terjijik dalam peradaban manusia. Mungkinkah keputusan itu nanti bakal membawa perubahan besar dalam arena politik tanah air?

Beberapa peristiwa tiba-tiba muncul balik dalam fikiran aku. Suatu ketika dulu Mat Sabu pernah menggelarkan Anwar dengan panggilan "Al-Sheikh Al-Juburi". Kemudiannya Karpal Singh (kini ketua peguam Anwar) pernah dengan lantangnya menyatakan bahawa dia ada bukti kukuh Anwar meliwat. Dan Karpal Singh juga pernah berkata "Anwar Ibrahim have done enough trouble to the country, Anwar Ibrahim harus bertaubat". Kata-kata ini dikeluarkan pada 8hb Februari 2009 dan meminta Anwar untuk meletakkan jawatan.


Ada 1 video yang aku nak kongsikan bersama pembaca semua.


Hari ini, Karpal Singh yang mendakwa dia punya bukti bahawa Anwar meliwat telah pun dilantik menjadi peguam Anwar. Malah ketua peguam. Mengimbas kembali kes Anwar, Liwat 1 kemudian Liwat 2.

Tiada walau i hujahan daripada pihak Anwar menafikan perbuatan liwat berkenaan. Malah Karpal Singh dengan lantang menegaskan bahawa liwat berlaku TETAPI bukan secara paksaan malah perbuatan liwat itu adalah diatas SUKA SAMA SUKA ! Perkara ini ditekan berkali-kali oleh Karpal Singh bagi membuktikan perbuatan LIWAT itu adalah secara SUKA SAMA SUKA.

Selepas kali terakhir perbicaraan pada 15hb Disember lepas, Anwar seolahnya telah mengetahui bahawa dia akan disabitkan dengan kesalahan MELIWAT itu. Ini dapat dibuktikan dengan kenyataan Anwar yang disiarkan oleh Keadilan Daily bahawa dia akan terus berjuang walau dari dalam penjara. Jom kita imbas semula kenyataan Anwar didalam Kaldaian Daily;

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim berikirar akan terus memperjuangkan keadilan meskipun beliau mungkin dipenjarakan atas dakwaan Fitnah II.
Bercakap kepada wartawan selepas hakim Zabidin Mohd Diah menetapkan 9 Januari depan bagi membuat keputusan, Anwar berkata penjara tidak akan mengubah prinsipnya untuk menegakkan keadilan.
“Ia tidak berbeza, di penjara ataupun di luar, saya akan berjuang untuk keadilan,” kata beliau di kompleks mahkamah Jalan Duta di akhir sesi penggulungan kes peringkat pembelaan, tengah hari ini.
Anwar berazam akan terus menguatkan Pakatan Rakyat untuk melakukan reformasi walaupun beliau mungkin dipenjarakan sekali lagi.
Bagaimanapun pemimpin rakyat itu berkata kenyataan beliau tidak harus dianggap sebagai satu kekalahan.
“Ia bukan satu persoalan secara sukarela mahu ke penjara. Untuk apa sebab? Sebab saya memutuskan untuk tidak menyertai semula Umno, sebab saya memutuskan untuk melawan mereka atas sifat rasis dan dasar-dasar tidak adil mereka?” katanya.
Anwar dalam pada itu membangkitkan tarikh keputusan 9 Januari yang kemungkinan akan diikuti dengan pembubaran parlimen bagi membolehkan pilihan raya umum ke 13 diadakan.

Anwar Ibrahim ni memang kaki putar. Dia dibicarakan atas tuduhan meliwat, bukannya tuduhan dalam tatacara disiplin UMNO. Mungkin Anwar Ibrahim lupa bahawa bukan dia tidak sertai UMNO tetapi dia ditendang keluar dari UMNO oleh Tun Mahathir.

Yang paling menggelikan hati aku, Anwar pulak dah belagak macam PM. Boleh pula dia menentukan tarikh PRU. Eh.. Dia dah cermin diri ke belum? Tarikh PRU tak de kaitan langsung dengan Anwar. Pasal apa la PKR ada pemimpin yang kuat berangan dan perasan? Hahahaha...

Penuh bangganya Anwar meberitahu bahawa dia akan berjuang walaupun telah menjadi BANDUAN. Mungkin memikirkan edisi PRISON BREAK yang akan di"HERO"kan oleh Azmin Ali yang sebelum ini pernah berlagak seolah jentolak untuk meruntuhkan tembok penjara jika Anwar dipenjarakan.

Ternyata Anwar dan konco-konconya semakin takut. Kalau tidak bersalah kenapa nak takut. Betul tak?

Anwar menunjukkan ketakutan dan kegusarannya yang ditahap melampau. Malah remaja siswa digunakan untuk menjadi jentera. Maklumlah, budak-budak senang bagi Anwar untuk menggula-gulakan kerana remaja purba seperti aku ni memang dah masak dan faham benar peel si Al-Juburi ni. Apatah lagi budak-budak zaman reformasi 98 yang sudah pun tahu semua tembelang Anwar. Hanya budak-budak siswa zaman reformasi 98 tahu apa maksud penyesalan dalam menyokong Anwar. Dan aku yakin budak-budak yang digula-gulakan Anwar untuk dikaldaikan pasti akan menyesal seperti mana mereka yang terlibat di zaman reformasi 98.

Untuk memastikan Anwar KEBAL UNDANG-UNDANG, Anwar semakin aggresif mempergunakan budak remaja yang terdiri dari anak bangsa kita. Malah siap mereka kempen untuk mebebaskan Anwar. Jom kita tengok poster kempen berkenaan dibawah.



Poster ini didedahkan oleh seorang pemberi maklumat kepada blogger yang kini tersebar dibeberapa blog. Anwar kini giat dalam usaha untuk menghasut remaja siswa untuk melakukan demonstrasi pada 9 Januari akan datang iaitu hari mendengar keputusan mahkamah.

Malah malam Jumaat lepas Anwar mengadakan taklimat dikediaman peribadinya bersama kira-kira 70 siswa. Dipercayai taklimat itu adalah berkaitan rusuhan yang dirancang Anwar pada 9 Januari ini dan mereka yang hadir ditaklimatkan tugas-tugas yang perlu dilaksanakan bagi memastikan demonstrasi dan rusuhan berjaya. Dibawah beberapa gambar yang diberikan pemberi maklumat kepada sahabat-sahabat blogger.


 




Sepertimana bukti-bukti yang didedahkan, jelas menunjukkan bahawa takutnya Anwar terhadap 9 Januari 2011. Dan ini secara tidak langsung menunjukkan pengakuan Anwar atas pertuduhan LIWAT ke atas Anwar Ibrahim. Tanpa dia sendiri sedar, dia telah pun mengakuinya.

Kepada budak-budak hingusan yang masih tegar dan nekad untuk berdemonstrasi, jangan salahkan sesiapa kalau sesuatu yang buruk terjadi kepada korang semua. Salahkan diri sendiri. Anwar pasti akan lepas tangan. Tak percaya?? Kita tunggu dan lihat.

Pesan orang tua-tua... Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian dah tak berguna...

Aku setuju dengan Karpal Singh 1 je.. Anwar Ibrahim have done enough trouble to the country... Anwar Ibrahim harus bertaubat !!!

Disini aku nak kongsi 1 lagi video buat pengajaran kepada semua. Video ni 1 contoh kepada negara yang terlalu cintakan demonstrasi yang akhirnya mereka sesali. Contoh dari negara Timur Tengah (Egypt). Wajib ditonton generasi muda terutamanya.


Sumber : KGC



Psssstttt... sikit kisah kat Egypt aku nak share ngan korang... Masa Mubarak, mereka gila berdemo nak jatuhkan... Rusuhan dan kerosakan dalam negara melibatkan harta dan ekonomi secara global sedangkan negara tu agak kaya... Bila jatuh pada pemerintahan Junta (Tentera) mereka tak puas hati pula... Bukan mudah untuk negara yang hancur untuk bangun semula.. lihat Somalia yang lebih advance dari Malaysia sebelum ni, sudah jadi padang jarak padang tekukur dek kerana perang saudara... Sampai hari ni rakyat Egypt tak puas hati... Keluar mulut buaya, masuk mulut naga... Syok kan demonstrasi ni...



1 comment:

  1. Pendidikan itu jambatan Ilmu bagi setiap lapisan manusia...namun hari ini ramai menjdai buta juga kerana salah gunakan ilmu demi kepentingan diri dan kepuasan nafsu serakah utk mencapai cita2 melalui matlamat tidak halalkan cara....kasihan generasi yang diperkotak katikkan oleh individu yg serakah.....utk kepentingan sendiri...malah mengheret org2/pelajar2 yang BUTA HATI...utk apa?...kepuasan hati?...Jgn jadi org yang Pekak,Bisu & Tuli....seumpama baik mati kerna sepeti tiada fungsi diri....Wahai pelajar2 yang rakus nafsu...kembalilah kepada ALQURAN & SUNNAH RASULNYA/HADIS RASULULLAH s.a.w...p ngaji lagi...esok lusa anak cucu cicit...waris korg maki hamun keturunan sebab pengkhianat AA,BAA,TAA.....bykkan muhasabah diri...bukan hasutan ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??