Monday 26 December 2011

PANAS !!! BILA HARAKAH TAK LAKU MAKA PAS AKAN GIAT BUAT CERAMAH DAN SAKAU DUIT DERMA !!!

Jualan Harakah Merudum Dari 500 Ribu Kepada 80 ribu

Jualan Harakah Merudum Dari 500 Ribu Kepada 80 ribu

Sebelum ini dilaporkan jumlah pembaca harakah online menurun dengan mendadak sekali sejak akhir akhir ini. Pengaruh portal berita PAS dilaporkan jatuh merudum dengan teruk ditambah dengan dikaitkan dengan beberapa saman fitnah yang mencecah jutaan ringgit.

Baru baru ini Harakah turut didapati bersalah kerana mengfitnah Ummi Hafilda dan didenda RM150 ribu. Ini memberi tamparan yang hebat buat PAS kerana dengan imej Islam yang dibawa tetapi mereka telah menghalalkan fitnah untuk meraih sokongan.

Seperti portal online Harakah, penjualan Harakah dikhabarkan telah turun mendadak dengan banyak sekali. Jika dibandingkan pada tahun 1999 jumlah cetakan suratkhabar Harakah mencecah setengah juta naskah.

Daripada setengah juta naskah sekarang ini jumlah tersebut merudum dengan teruk sekali apabila hanya secara puratanya hanya mampu terjual didalam sekitar 80 ribu naskah.

Jumlah jualan surat khabar Harakah jauh lebih rendah jika dibandingkan dengan akhbar tabloid yang lain seperti Sinar Harian 180 ribu sehari, Berita Harian 160ribu sehari dan surat khabar yang paling dibenci oleh pakatan Utusan Malaysia 170 ribu naskah sehari.

Adakah ini sebagai tanda bahawa suara rasmi PAS sudah tidak popular dan rakyat sudah muak dengan berita politik picisan yang lebih banyak cerita fitnah dan memperbodohkan rakyat.

Peningkatan penjualan Utusan Malaysia membuktikan rakyat mahukan berita yang benar tanpa putar belit berbanding Harakah yang terkenal dengan pembohongan. Harakah dilihat tak lebih daripada sebuah akhbar suara DAP kerana surat khabar tersebut lebih banyak menyiarkan berita mengenai DAP.


Sumber : KGC


Psssttt... Haramkahjadah ni memang arkib fitnah... Lagi 1 akhbar sex... Ubat kuat manyak oooo... Hahahaha....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??