Saturday 24 December 2011

PANAS !!! ADAM ADLI DAH ADA PERSONAL SECURITY LA BEB !!! TAKUT ???

Unit Amal PAS Jadi Pengawal Keselamatan Adam Adli?


Timbalan Ketua Polis Negara kata keluarga budak bernama Adam Adli boleh buat laporan kepada polis selepas mendakwa mereke menerima ugutan selepas sikap kurang ajar anak mereka.

Datuk Seri Khalid Abu Bakar juga menasihatkan budak Adam Adli ini berhati-hati dengan tindakannya dan fikir kesan kepada dirinya sebagai pelajar dan ketenteraman awam.

Sekarang baru mereka sedar peranan polis dalam hidup mereka. Adakah keluarga Adam Adli ini baru sedar tabiat anak mereka ini yang bersikap seperti kacang lupakan kulit.

Peliknya kenapa perlu lapor kepada polis sedangkan anak mereka itu menentang golongan yang mengatakan polis itu adalah barua kepada kerajaan BN. Natijahnya anak mereka itu menentang kerajaan BN.

Satu perkara lagi kenapa tidak dilaporkan sahaja kepada Unit Amal PAS yang sentiasa berlagak dengan baju merah dan bertugas seolah-olah mereka lebih berkuasa daripada polis.

Aku cadangkan supaya Mahfuz dan CheguBard berbincang macamana nak jaga Adam Adli ini bukan dengan menyorokkan budak ini di Seremban.

Budak ini nak belajar. Keputusan di UPSI bukannya bagus mana janganlah ditambah kebebalan budak ini dengan agenda politik haprak masing-masing. Cukup-cukupalah merosakkan anak bangsa dengan konsep matlamat menghalalkan cara.

Berita BERNAMA mengatakan bahawa:
Keluarga kepada penuntut Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) Adam Adli Abdul Halim diminta membuat laporan polis jika mereka menerima ugutan berkaitan pelajar tersebut.
Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Khalid Abu Bakar berkata pihak polis akan menjalankan siasatan terhadap ugutan tersebut, jika menerima laporan.
Keluarga pelajar tersebut mendakwa menerima ugutan ekoran perbuatannya menurun dan menggantikan bendera yang tertera gambar Perdana Menteri Datuk Seri
Najib Tun Razak dalam satu demonstrasi di Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur Sabtu lalu.
Khalid juga berkata polis sedang memerhati sebarang tindakan lanjut Adam Adli dan menasihatinya supaya berhati-hati dengan tindakannya.
"Apa juga tindakan yang dia ingin lakukan, dia kena fikir kesan kepada dirinya sebagai seorang pelajar dan ketenteraman awam.

Sumber : KGC


Pssstttt... wakakaka... dulu bukan korang kata polis ni tak guna la.. anjing la... dah ludah jilat balik ??? tau pulak nak mencari polis... jilat... jangan tak jilat ludah tu balik ye... hahahahaha... 



1 comment:

  1. kah3... dah la xcerdik.. p smbunyi dia watpa... cmna nak jd cikgu ni diri sndri pun xcerdik?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??