Tuesday 27 December 2011

PANAS !!! SSYBN CAMPAIGN BUAT PAKATAN HARAM JADAH MAKIN KALUT !!! NAK BUNUH DIRI ???

Karnival Sayangi Selangor di Shah Alam.


SHAH ALAM 26 Dis. - Barisan Nasional (BN) Selangor akan menganjurkan karnival empat hari bertujuan menyemai semangat 1Malaysia dalam kalangan masyarakat di i-City dekat sini mulai Rabu ini (28 Dis).

BN negeri telah menyusun pelbagai aktiviti berasaskan kekeluargaan terutamanya bagi belia di karnival bertemakan 'Karnival Sayangi Selangor. Karnival ini adalah penutup kepada semua program yang diwujudkan dan dilaksanakan oleh Barisan Nasional Selangor tahun ini demi manfaat penduduk di negeri ini.


Matlamat majlis ini adalah untuk mewujudkan kesedaran dan persefahaman dalam kalangan masyarakat umum mengenai pelbagai program pembangunan yang dilaksanakan oleh kerajaan.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dijadual menghadiri majlis itu dan potret gergasi Perdana Menteri (Najib) yang dibentuk daripada gambar pelbagai wajah penduduk Selangor akan turut diserahkan kepada Najib pada majlis berkenaan.


Sumber : KL Pos


Pssstttt... makin kalut la si puak-puak kafir laknatullah dan agen-agennya... hahaha... sekor dok fikir 9 Januari... sekor dok fikir nak jatuhkan ekonomi Melayu Islam... si sekor lagi pulak fikir macam mana nak tipu rakyat dengan fatwa palsu dan bangang... hahaha....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??