Thursday 22 December 2011

INGATAN DAN AMARAN BLOGGER PRO-BN UNTUK DS @NajibRazak !!! DENGARI KAMI !!!

Ada gerakan gulingkan Najib?

Jangan pandang remeh maklumat risikan

AKHBAR Utusan Malaysia dan blog-blog yang pro kerajaan telah banyak kali memperkatakan serta mendedahkan tentang musang berbulu ayam atau musuh dalam selimut dalam kepimpinan Najib tapi malangnya Najib bagaikan buta untuk melihat keadaan sekeliling malah Najib dilihat lebih memilih untuk mendengar atau terpengaruh dengan cakap-cakap orang-orang yang dipilihnya termasuklah Setiuasaha–Setiausaha Politik ataupun Ketua-ketua agensi daripada mahu mendengar dan menyiasat apa yang dilaporkan oleh rakyat, pemimpin yang dipilih oleh rakyat dan juga kalangan MKT yang dipilih oleh orang ataupun ahli-ahli UMNO.

Isu Air Asia, isu MAS, isu penyenaraian Koperasi Permodalan Felda (KPF) oleh Felda Global Ventures dan banyak lagi isu-isu yang menjadi rungutan rakyat ditimbulkan oleh pemimpin-pemimpin yang dipilih oleh rakyat bagaikan tidak mendapat tempat untuk Najib pasang telinga dan mengambil kira pandangan-pandangan yang diberikan.

Niat Najib terhadap rakyat dan Negara ini mungkin baik tetapi perlaksanaannya akan diusahakan untuk digagalkan oleh watak-watak yang sememangnya sedang bersungguh-sungguh menjalankan gerakan untuk meruntuh serta mencalarkan imej Najib, BN dan UMNO dan barangkali Najib tidak sedar dengan apa yang sedang berlaku di sekelilingnya kerana diberikan gambaran baik-baik sahaja oleh watak-watak yang sedang berlakon didepan matanya.

Najib bagaikan tolak segala pandangan mereka ini dan lebih akur kepada pandangan serta nasihat-nasihat daripada kalangan pegawai yang banyak bersifat gunting dalam lipatan dan api dalam sekam dan kita menjangkakan akan berlaku serangan secara serentak daripada pihak-pihak ini hingga Najib ditendang keluar dari Putrajaya sebagaimana nasib Pak Lah satu ketika dulu. Mungkin Perdana Menterinya nanti bukan dari UMNO sekiranya gerakan-gerakan ini berjaya.

Kita lihat dan Najib harus lihat dengan mata kasyaf beberapa perkembangan politik sejak akhir-akhir ini kerana ianya boleh ditafsirkan bahawa seperti ada gerakan dalaman yang disusun serta dirancang begitu rapi untuk menggulingkan beliau.

Sebagai contoh paling dekat, keadaan politik ataupun ekonomi negara tidak akan dibenarkan berada dalam keadaan tenang, bila tenang akan muncullah berbagai-bagai peristiwa dan watak-watak tertentu yang dilihat cuba menganggu gugat kestabilan politik negara ataupun program-program transformasi Perdana Menteri. Watak-watak ini akan berselindung di belakang PM Najib.

Watak-watak yang sepatutnya menjadi benteng mempertahankan kerajaan dan PM Najib mula dicurigai menjalankan agenda-agenda bagi memenuhi tuntutan individu tertentu baik yang berada di dalam kerajaan ataupun parti atau yang berada di luar kerajaan dan juga parti. Gerakan-gerakan mereka ini cukup mencurigakan dengan penganjuran program-program seperti di INFRA (sebagai contoh), satu pusat latihan di bawah KEMAS dan juga kumpulan pemikir maya yang terletak di Puchong. Najib tahukah semua ini?

Najib dikelilingi musang berbulu ayam..!

Malah ada juga yang mendakwa kehadiran Ahmad Maslan bagi mengawal selia FELDA tidak banyak menguntungkan kerajaan dan juga PM Najib malah dilihat lebih banyak merosakkan sokongan masyarakat FELDA apatah lagi dengan kebocoran beberapa maklumat serta dokumen-dokumen sulit hingga berjaya diperoleh oleh pembangkang dan juga blogger-blogger yang pro pihak lawan. Timbul tandatanya, siapa yang berikan semua ini?

Begitu juga dengan tindakan CUEPACS satu badan yang mewakili kakitangan kerajaan yang begitu banyak mendesak serta mempertikaikan keputusan-keputusan kerajaan. Mereka ini seperti sengaja merancang untuk menekan kerajaan terutama sekali dalam isu SBPA dan setiap tahun menuntut bonus daripada kerajaan walaupun ada perkhidmatan mereka dicemuh rakyat.

Dan paling terbaru, dalam waktu terdekat ini sekali lagi difahamkan mahasiswa-mahasiswa akan turun berdemontrasi untuk mendesak kerajaan memansuhkan AUKU dan adakah Saifuddin Abdullah sekali lagi akan mengetuai demontrasi ini sebagaimana beliau lakukan baru-baru ini. Mahasiswa yang sedang gila mahu berpolitik ini akan digunakan semaksimum mungkin untuk menggegarkan kepimpinan Najib. Adakah sekali lagi Najib akan `ditampar’ oleh Timbalan Menteri Pengajian Tinggi ini?

Sebahagian ini dan ada lagi bahagian-bahagian yang saya simpan yang dilihat sebagai bukti nyata untuk menghalang Najib daripada menjayakan transformasi politik dan pentadbiran awam dalam kerajaannya dan sekiranya Najib menyerah bulat-bulat perancangan ini untuk dijayakan oleh pegawai-pegawai lantikannya, kita yakin dan amat percaya usaha Najib akan disabotaj oleh orang-orang yang Najib sangkakan berdiri teguh bersamanya sedangkan mereka inilah yang akan menikam Najib dari belakang.

Najib jangan pandang remeh dengan segala maklumat-maklumat yang disalurkan oleh orang-orang yang sayang kepada kepimpinan beliau. Memandang rendah atau mengkesampingkan segala maklumat atau laporan atau risikan yang bukan dari `inner-circle’nya, Najib akan meletakkan kedudukan beliau dalam bahaya.

Sumber : SANGGAHTOKJANGGUT


KAMI MAHUKAN MALAYSIA DIBAWAH KEPIMPINAN DATO' SRI HAJI MOHD NAJIB TUN RAZAK DAN KAMI MAHU PROGRAM TRANSFORMASI NEGARA BERJAYA AGAR WAWASAN 2020 CETUSAN TUN M DAPAT DIREALISASIKAN !!! 

MOHON PM DENGAR SOKONGAN KAMI PARA BLOGGER YANG MENDOKONG ASPIRASI KERAJAAN !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??