Wednesday 21 December 2011

THE MAJORITY SPEAKS !!! MAJORITI BERSAMA PM @NajibRazak !!! SINGKIRKAN MINORITI PUNCA BEBAN !!!

Mahasiswa Himpun di Putrajaya Sokong PM.




PUTRAJAYA 21 Dis. - Sekumpulan Mahasiswa dilihat berkumpul di perkarangan Pejabat Jabatan Perdana Menteri menyatakan sokongan terhadap Kepimpinan Datuk Seri Najib Tun Razak.

Mahasiswa dari Institut Pengajian Tinggi Awam (IPTA) Pro Aspirasi ini turut membantah tindakan 300 Pelajar yang bertindak berarak dan menurunkan bendera Pemimpin No. 1 Negara itu yang disifatkan mereka sebagai tindakan biadap menghina Datuk Seri Najib.

Turut serta dalam demonstrasi ini termasuklah beberapa Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang mewakili Mahasiswa Universiti Tempatan.

Pada Sabtu yang lalu, lebih 300 mahasiswa daripada pelbagai pertubuhan termasuk Gerakan Menuntut kebebasan Akademik (BEBAS), berarak ke PWTC untuk menghantar memorandum kepada Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Saifuddin Abdullah.

Bagaimanapun, terdapat peserta perhimpunan yang bertindak di luar batasan dan menurunkan bendera yang memaparkan wajah perdana menteri dan menggantikannya dengan bendera perhimpunan mereka yang menimbulkan rasa kurang senang di kalangan pelbagai pihak.

Sumber : KL Pos


ASPIRASI !!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??