Saturday 24 December 2011

GEMPAR !!! STRATEGI BARU MB GAGAP MEMPERBODOHKAN RAKYAT SELANGOR !!!

Billoard PKR Selangor yang cuba perbodohkan rakyat

Manifesto PR pada PRU lepas kita dh sedia maklum GAGAL!

Itu kita kena cakap kepada seluruh rakyat Selangor. Mereka janjikan bulan dan bintang sebelum berkuasa. Semua menda boleh. MB janji nak bagi tanah kepada pengundi Ijok. Di Ampang mereka janji nak bina sekolah cina. Orang India di ladang-ladang mereka janji nak bagi bantuan air bersih. Semua janji tinggal janji.

Di kawasan barat laut selangor mereka dah mula tunjukkan jasa bakti mereka kepada rakyat kononnya mereka negeri kebajikan. Mereka dah mula nak tunjuk program "Merakyatkan Ekonomi Selangor" adalah untuk rakyat. Sikap bertelur sebiji riuh sekampung kita kene puji. Bagi RM 100, satu malaysia diorang canang. Itupun bukan semua rakyat Selangor dapat !

Ini adalah papan tanda yang diorang dok pasang di kampung-kampung di kawasan Barat Laut Selangor. Di kawasan yang mereka rasa mereka akan kalah.


Peliknya senarai yang ditulis di papan tanda hanyalah satu propaganda kononnya mereka buat kerja. Kalau kita bandingkan dengan manifesto mereka dulu berapa perkara yg mereka dah berjaya laksanakan ??

Dimana bantuan kepada ibu-ibu tunggal ?? Dimana bantuan untuk suri rumah sepenuh masa ?? Dimana bantuan untuk kanak-kanak tadika ?? Dimana bantuan untuk pelajar yang akan masuk universiti ??

Kalau ada bantuan pun mereka bagi kepada kroni-kroni mereka sendiri. Mereka terlupa rakyat menanti semua janji-janji lepas.

Strategi bagus buat billboard tapi sebenarnya itu membuka pekung di dada. Jangan ingat billboard boleh bodohkan rakyat.

Dalam senarai billboard apa yg kerajaan BN tak buat ?? Subsidi bil TNB.. Bantuan pelajaran tak payah cakap lah.. Elaun KAFA sejak bila kerajaan negeri bayar ?? Elaun KAFA kerajaan persekutuan yang bayar !!

Aku cadangkan senaraikan semua janji hipokrit unutk budget 2012. Biar rakyat Selangor buat penilaian sendiri. Jangan terus nak bodohkan rakyat Selangor dengan lagu dan irama yang bagus tapi penyampaian macam taik !!


Sumber : KGC


Pssstttt... rakyat Selangor lebih cerdik dari MB Gagap... Hahaha...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??