Friday 23 December 2011

GEMPAR !!! ANWAR BERMESYUARAT DENGAN SISWA PERSEDIAAN 9 JANUARI INI !!!

Anwar buat Tazkirah malam jumaat kepada siswa... erkk.. siswi tak ada ke...? Hahaha...


Anwar terlalu takut bagi menghadapi 9 Januari 2012 !!! Ini jelas terbukti yang Anwar bersalah !!! Jika dia tidak bersalah kenapa perlu dia menyeru pengikut dia untuk membuat huru hara dengan demonstrasi ??? Jadi, sahih lah Anwar meliwat Saiful. Anwar sendiri yang mengakuinya secara tidak langsung didalam tindak tanduknya. Jika dia tak meliwat tentu Karpal tidak menegaskan perbuatan tu "paksaan" atau "suka sama suka". Tambah pula semakin dekat 9 Januari Anwar dilihat makin kalut !!!

Rujuk gambar diatas. Info terbaru yang I4TT dan sahabat-sahabat blogger baru terima, Anwar buat pertemuan sulit dengan para mahasiswa malam tadi. Jelas.. siswa ini akan digunakan oleh Anwar untuk tujuan politik dan juga peribadinya. Mungkin siswa-siswa ini setuju dengan perbuatan liwat atau mereka ini kaki liwat ???

Menurut maklumat yang disampaikan, 9 Januari ini khidmat kaldai-kaldai siswa-siswa ini akan digunakan untuk berarak pada 9 Januari ini. 

Habis punah anak bangsa diliwat dek Al-Juburi ni. Kenapa mesti gunakan siswa-siswa ni ??? Kan lagi baik kalau galakkan mereka ni belajar dan dapatkan pointer terbaik demi kecemerlangan masa depan.

Mak bapak... sila perhatikan gerak geri anak-anak you all di IPTA & IPTS.. Jangan nanti dah diliwat sekor-sekor ni baru nak kesal...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??