Saturday 10 December 2011

CONFIRM GEMPAR !!! MANIFESTO PAKATAN PRU-13 TIADA HUDUD !!! RETORIK !!!

PAS BUANG HUDUD DALAM MANIFESTO !!


"Saya tidak tahu hujung pangkal 'budak' itu (Shamsul Zaman), jadi saya tak mahu jawab yang itu. Saya tidak bertanggungjawab, dia kena tanggungjawab, saya tidak hubungi budak itu, pihak lainlah yang menghubungi budak itu.
Saya hendak jawab begini, kalau orang menyamakan saya dengan nabi adalah kufur, maka orang Islam tolak Islam juga kufur, sama ada tolak Islam berganti dengan demokrasi atau kebangsaan juga boleh membawa kepada kufur serupa jugalah. Saya tidak ada apa (dukacita), dia kata," katanya pada sidang akhbar di kediaman rasminya di JKR 10 di sini, hari ini. " - Utusan Malaysia 5 Disember 2011

Yang atas tu jawapan dari Tok Gundu Nik Ajis berkaitan video ceramah Ustaz Bengap yang declare Nik Ajis Nabi. Senang bagi seorang Ularmark lepas tangan. Bukankah sepatutnya dia jumpa budak tu dan bimbing budak tu ke jalan yang benar. Lain betul peel Ularmark akhir zaman ni !!!


Sekarang kita berbalik pula pada keratan akhbar di atas. Dan rujuk semua kata-kata Nik Ajis di atas. Tiada Hudud dalam manifesto Pakatan Haram Jadah. Apakah Presiden PAS Hadi Awang jatuh kufur mengikut hukum Tuk Gundu di atas ???


Jelas dan terang lagi bersuluh, Hudud hanyalah permainan politik PAS semata-mata. Sekadar gula-gula politik bagi menyedapkan penganut-penganut PAS !!! Pemimpin didalam PAS seumpama Munafiqun dan mempersendakan agama semata-mata. 


PAS hanyalah satu parti politik dan tidak lebih dari itu. Selagi ada nyawa, masih sempat lagi bagi yang telah tersesat untuk pulang ke pangkal jalan. 


Parti politik (tiada satu pon baik PAS atau UMNO) tidak menjamin syurga atau neraka sekali pun. Meninggalkan PAS bukanlah murtad dan menyertai PAS bukannya jaminan atau tiket mudah ke syurga Allah. IANYA HANYALAH SEBUAH PARTI POLITIK !!!


Kini telah termeterai rasmi PAS tidak membawa negara Islam dan tidak juga menegakkan Hudud. Buta lagikah penganut-penganut PAS ni ??? Dengan pengisyhtiharan tiada hudud dalam manifesto pembangkang, sekali lagi saya ingin tahu... apakah Hadi Awang jatuh kufur sepertimana yang Nik Aziz katakan seperti di atas ???




Psssttt.... hanya kaldai-kaldai PASpispus sahaja yang akan terus tercongok menunggu ditunggang DAPigs !!! hanya yang bodoh dan bengap je yang sudi dibelit Al-Juburi dan Mat Sabun 121 !!!

2 comments:

  1. Hasil TARBIYAH Pas Puss Piss sejak dibawah Nik Aziz menampakkan BUAHnya sekarang. Betapa anak anak muda seperti Ustaz Budak tu terlalu taksub dengan Tuan Guru mereka. Jiwa muda yang penuh dengan BENCI, MEMBERONTAK apa saja yang Kerajaan sediakan untuk rakyat, menghina sesama Islam sesedap mulut, tidak bersyukur atau Kufur Nikmat dan yang paling dasyat ini TAKSUB tahap ketara hingga seorang ketua Politik bersandarkan Islam disama tarafkan dengan NABI!!!

    Waliyazubilahminzalik..

    Sekarang Nik Aziz terkejut beruk..tak kan tak tahu pulak Ustaz Buduk itu adalah CERMIN TARBIYAH Pass Puss Piss Selama dibawah kelolaan DIA. Rasalah hasilnya dan tanggung dan jawablah di akhirat kelak. INI baru seorang...berpuluh ribu lagi MENTALITI macam Budak Ustaz ni tapi tak didedah atau terdedah pada umum.

    ReplyDelete
  2. semoga apa yang di kutuk terpalit balik ke pembicara, amin ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??