Tuesday 13 December 2011

GEMPAR !!! DEWAN ULAMA PAS SAHKAN ANWAR PUNYAI MASALAH MORAL !!!



Dewan Ulama PAS telah mengesahkan bahawa Anwar Ibrahim tidak layak sama sekali untuk menjadi PM jika pakatan memenangi PRU13 nanti. Berdasarkan mesyuarat Dewan Ulama baru baru ini mereka mempersoalkan moral Anwar Ibrahim yang sedang menghadapi pelbagai masaalah yang dikaitkan dengan zina dan hubungan seks sejenis.

Menurut sumber dari dalam, Kalangan Ahli Dewan Ulama juga dikatakan telah menonton video aksi seks Anwar bersama seorang pelacur berbangsa cina yang baru baru ini tersebar di internet.

Hasil perbincangan daripada kalangan ahli dewan ulama mereka bersepakat bahawa PAS tidak boleh bersekongkol dengan seorang pemimpin yang terbukti mempunyai masaalah moral yang bertentangan dengan hukum agama.

Menurut sumber PAS, mereka tidak boleh mengangkat Anwar Ibrahim sebagai 'Ulul Azmi' di negara ini. Setelah itu apabila membandingkan para pemimpin kanan pakatan yang lain mereka sependapat bahawa calon yang paling layak hanyalah Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Abdul Hadi mempunyai ciri ciri 'Ulul Azmi' dan kepimpinan ulama yang selama ini diperjuangkan oleh PAS maka liberalist seperti Anwar harus ditolak oleh mereka. Didalam perbincangan tersebut mereka juga persoalkan sikap Anwar yang memperjuangkan pluralisme dan "human right" yang ternyata melanggar hukum Islam.

"Jika PKR boleh mencalonkan Anwar walau pun beliau diketahui mempunyai masalah moral, kenapa kita harus khianat terhadap rakyat dan agama kita" menurut sumber PAS.





Sumber : KGC

3 comments:

  1. DAP xnak dua2 calon... kah.. kah.. kah.. kah.. Baru meroyan abes Puak2 PKR & PAS PIS PUS

    _a_d_m_i_r_a_l_

    ReplyDelete
  2. Akhirnya, sape jadi PM? Inilah hasilnya jika undi Pakatan...negara boleh kucar kacir dan rampasan kuasa secara kekerasan akan berlaku!

    ReplyDelete
  3. Kalau betanding 63 kerusi je, jgn mimpi nk jadi PM.. Baghal punya hampasss

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??