Tuesday 13 December 2011

GEMPAR !!! KES LIWAT @anwaribrahim KONSPIRASI UMNO & BN ???

Kes Anwar Bukti BN Berniat Jahat

Kes perbicaraan Datuk Seri Anwar yang dituduh melakukan liwat terhadap Saiful Bukhari sekali lagi mencetuskan kejutan. Kali ini perbicaran diperingkat akhir apabila Karpal Singh dan Sankara Nair berjaya membuktikan bahawa pertuduhan terhadap Anwar adalah berniat jahat.

Segala tuduhan adalah bersifat 'mala fide' memandangkan hujah Karpal dan Sankara tidak berlaku paksaan dalam perlakuan liwat diantara Anwar dan Saiful. Menurut Karpal adalah sukar untuk mempercayai Mohd Saiful ini kerana beliau patuh kepada arahan Anwar walaupun banyak peluang untuk keluar daripada bilik tidur dimana berlakunya kejadian liwat.

Karpal persoalkan kenapa Saiful tidak melawan sebaliknya menerima pelawaan memakan karipap sebaik saja mereka habis melakukan perlakuan liwat. Kenapa Saiful tidak lari dan meminta tolong?

Keterangan Karpal itu merujuk kepada kontradiksi di antara keterangan Mohd Saiful yang menyatakan tidak bersetuju diliwat dengan pertuduhan seksyen 377b, bermakna bersetuju.

Karpal tidak bermaksud kejadian liwat itu tidak berlaku, tetapi peguam Anwar itu tidak bersetuju dengan kaedah ‘rakus’ dan ‘laju’ seperti yang diterangkan saksi utama sebelum ini. Seandainya bermaksud tidak berlakunya aktiviti seks, kenapakah perkataan ‘tidak melarikan diri‘ diulang berkali-kali?

Kejayaan pasukan peguam Anwar membuktikan bahawa Saiful tidak dipaksa diliwat sebaliknya Anwar memuaskan nafsu atas dasar suka sama suka.

Gambar dibawah adalah ilustrasi fitnah terhadap Anwar memandangkan kejadian liwat bukanlah diperangkap .




Sumber : KGC

Pssssttttt.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

1 comment:

  1. 'very technical'perangkap ni..'fail proof' mangsa akan jadi kambing terus kena ngap tanpa ada peluang melarikan diri. opps satu lagi bro..gambar karipap missing..he he!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??