Tuesday 13 December 2011

GEMPAR !!! PAKATAN HARAM JADAH MENERUSKAN AGENDA MEMERANGI ISLAM !!!




Satu Lagi Premis Perniagaan Orang Melayu Di Robohkan...

Sebuah kedai tom yam di Jalan Batu Tiga lama (jalan nak ke Glenmarie) di robohkan !!! 

Kedai yang sudah bertapak kat situ lebih 15 tahun dirobohkan akhirnya. Dulu kat kawasan Glenmarie tak ada kedai makan, jadi siapa yang berkerja di kawasan tu selalunya akan lunch atau dinner di kedai tu.

Kenapa gerai itu di robohkan? 

Kerana pihak majlis mendapat tekanan yang cukup hebat dari adun Subang Jaya? Dia mengarahkan supaya gerai itu dirobohkan atas alasan mencacatkan pemandangan. Kedai makan itu diroboh tanpa pihak majlis menggantikan tempat perniagaan baru kepada pemilik kedai itu.

Kalau benarlah bagai dikata, nampak sangat dap dan kerajaan pakatan haram berniat jahat dan cuba sabotaj perniagaan orang melayu.

Bayangkan bagai mana kalau mereka memerintah malaysia kelak. Jangan harap orang melayu boleh berniaga.

Hasil perjuangan PAS bersama DAP. Tahniah !!!

Masa UMNO perintah Selangor, Shah Alam bebas dari pengaruh cina jinjang dan maksiat. Sekarang budak student di Shah Alam dah ada port nak beromen.

Sure pahala mencurah-curah turun untuk PAS Selangor !!!

Di Selangor ni berlambak kisah gerai Melayu kena roboh dengan bermacam alasan antaranya tak ikut spesifikasi bomba etc , kalau korang tengoklah kedai cina tu semua ikut specifikasi bomba kaa?? Tapi tak kena apa-apa tindakan pun.

Gerai Melayu yang haram melalak Pakatan Haram Jadah suruh roboh. Tapi kuil haram dan dibina atas tanah orang kat Seksyen sampai hari ni tak kena apa-apa, banyak sungguh kaum depa buat kacau kat perumahan orang Melayu sana !!! 

Tapi yang jeliknya Hannah Yeo boleh pulak roboh surau penduduk dasar binatang punya DAPigs dan penyokong mereka.

Roboh ikut Ordinan Darurat dan Kuasa Perlu setinggan selangor kut? Kerajaan BN dah hapuskan akta ni Puak Puckatan pulak yang guna undang-undang draconian ni. 

Mana perginya keadilan ?? Celah jubur Anwar ke ???

Untuk rekod, I4TT sudah interview pemilik kedai. Pemilik mempunyai lesen perniagaan yang sah !!!


Setiap yang Melayu lahir di Malaysia adalah Islam... Memerangi Melayu bererti memerangi Islam... Roboh kedai Melayu... Roboh Surau... Roboh Madrasah... Apa lagi lepas ni wahai BABI-BABI Pakatan Haram Jadah....???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??