Friday 9 December 2011

WAJIB BACA !!! ADA PIHAK NAK SABOTAJ BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA !!! JANGAN TERTIPU !!!

INFO BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA
AWAS !!!!

Maklumat Risikan : Ada pihak (faham-faham sudah) juga akan mengeluarkan borang yang bertujuaan untuk sabotaj program bantuan kerajaan. Mereka edar atau jual borang dan kutip balik borang tetapi borang digunakan untuk tujuan politik. Borang disimpan dan rakyat akan marah kepada kerajaan kononnya kerajaan mungkir janji. Tolong ingat-mengingati kepada kawan-kawan anda yang lain agar tidak tertipu. Pihak ini juga akan mengeluarkan borang palsu untuk dijual. Perlu diingatkan borang adalah PERCUMA !!!


Maklumat yang perlu rakyat tahu tentang BR1M !!!

  • Borang adalah percuma !!!
  • Hanya dapatkan borang di Pejabat Daerah, Jabatan Kebajikan, Ketua Kampung, Pej LHDN, Pej Wakil Rakyat, website MoF !!!
  • KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT !!!
  • JUGA KLIK SINI UNTUK LEBIH LANJUT !!!
  • Sebarang kemusykilan boleh hubungi talian hotline yang akan mula beroperasi dari 7hb Disember 2011 hingga 10 Januari 2012 di nombor 1 800 222 500.

Harap tiada yang dapat diperdaya oleh mana-mana pihak tidak bertanggungjawab. Kepada pembangkang, jangan menyusahkan rakyat !!! Anda tidak membantu jadi jangan susahkan rakyat dan sabotaj Kerajaan...!!!!

Sama-sama saling mengingati... beringat sebelum kena okeh...!!!

1 comment:

  1. Hanya dapatkan borang di Pejabat Daerah, Jabatan Kebajikan, Ketua Kampung, Pej LHDN, Pej Wakil Rakyat, website MoF !!!

    udah2 ler nak buat fitnah...dah mcm2 fitnah korang buat... itu borang kementerian kalau diorang dapat pun takdak faedahnyer... boleh buat rujukan dkt kementerian... hanya org kerajaan jer yg leh songlap duit tu.... aduaaaiii

    mcm2 lah umnongok ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??