Sunday 8 January 2012

GEMPAR !!! PAS BAKAL BUNGKUS DI KLANG DAN SHAH ALAM !!!

10,000 bertindak keluar PAS !!!


Maklumat terbaru yang baru disampaikan kepada I4TT baru sebentar tadi hampir 10,000 ahli PAS di Shah Alam dan Klang bertindak keluar parti kerana membantah pemecatan Datuk Dr Hassan Ali.


I4TT juga difahamkan bahawa terdapat rancangan untuk melakukan himpunan aman bagi menunjukkan bantahan terhadap keputusan Hadi memecat Hassan Ali. 


Walaubagaimanapun, raw info ini dikirimkan kepada I4TT sebentar tadi dan I4TT akan cuba mendapatkan angka tepat dan maklumat lanjut sedikit masa lagi.. Insyaallah....



8 comments:

  1. PAS sanggup menolak ISLAM demi politik. PAS rela ISLAM di injak injak demi politik. PAS sanggup berbohong demi politik. PAS sanggup melacurkan ISLAM demi politik. PAS sanggup membunuh ISLAM demi politik.

    ReplyDelete
  2. Kesilapan besar bg PAS klu Datuk Dr Hassan Ali dipecat.

    ReplyDelete
  3. TERIMA KASIH KHUSUS KEPADA HADI AWANG DAN NIK AZIZ ATAS KEBERANIAN MEMECAT HASSAN ALI YANG MENJADI DALANG KEBEBSAN AGAMA. TERIMA KASIH PAS KERANA MEMBERI KEBENARAN MURTADKAN ORANG MELAYU DALAM MEILIH AGAMA DAN JUGA KEBEBASAN BERKAHWIN DENGAN MANA-MANA INDIVIDU BERSAMA PAKATAN RAKYAT TELAH MELAKSANAKAN KEBEBASAN INI. THANKS AGAIN TO PAS. KEPADA SEMUA PENYOKONG PAKATAN RAKYAT JANGAN BIMBANG KERANA KITA ADE PEGUAM-PEGUAM HANDAL DALAM MEMBELA KITA NANTI SEKIRANYA INGIN KITA MELAKUKAN PLURALISME. BERAMBUS KAU HASSAN ALI ENGHALANG KEBEBASAN AGAMA. WE ARE FREE NOW. HIDUP GAY HIDUP LESBIAN DAN HIDUP HOMOSEKSUAL. HIDUP PAKATAN RAKYAT...

    ReplyDelete
  4. cuba tengok ke belakang. hassan ali masuk pas bila dia rasa ada peluang pangkat/kuasa dan peluang buat duit. ketika tu masa isu anwar 1998. apa jadi bila pas selangor melantik dr rani mengambil alih tugas hassan sebagai pesuruhjaya. ditambah dgn khabarnya dia takkan dicalonkan pd pru13, mula la dia gelabah. jelas sekali matlamat dia berjuang untuk pangkat dan harta.
    sebagai ahli umno, sy xsetuju dia dan pengikutnya bersama kita.

    ReplyDelete
  5. PAS nak gagalkan himpunan 901 100K umaT PR kot.

    ReplyDelete
  6. ini sudah bagus dapat tubuh pati baru bertambahlah lagi komponanan kita ,kita hadapi kekurangan satu kerusi, setahu saya org pas kata tida untungnya sebab kepakarang tidak kemana

    ReplyDelete
  7. Anon 23:17..Aku rasa kalau Hassan Ali nak jaga pangkat dan kedudukan, dia boleh pilih untuk bersetuju sahaja dgn apa saja keputusan PAS walaupun bertentangan dgn semangat Islam. Dia boleh pilih untuk mengampu pimpinan PAS. Tak gitu?

    ReplyDelete
  8. Maaf ye komen diatas..itu bermakna ko tidak kenal Dato Hasan Ali..orang PAS sendiri menganggap dia konsisten membela agama Islam..jadi aku rasa ko orang kafir yang sanggup memfitnah dato Hasan...Go Away !!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??