Monday 30 January 2012

PANAS !!! KETUA PEMUDA PAS CARI PASAL DENGAN ANWAR DAN KARPAL !!! BAKAL DIPECAT ?!!

Readers ingat lagi kes Anwar dok junjung Israel ? 


Ketua Pemuda PAS nampaknya cari pasal dengan Anwar ! Tak percaya ? Tengok ni...



" Israel adalah sebuah entitii haram yang terlalu besar dosanya terhadap ummat Islam seaqidah dengan kita meskipun kita berada jauh di Tanah Melayu. Sekalipun atas nama untuk ambil hati Amerika demi masa depan kita yang bakal mengambil alih Putrajaya, TIDAK sekali - kali wajar dan layak kita menyokong Israel apalagi untuk memberi perlindungan kepada golongan yang dilaknat oleh Allah swt. "
Siapakah itu ? Nak ambil hati Amerika untuk ambil alih Putrajaya ? Apa komen Nik Ajis ? Hahaha...


" Sungguh kita memperjuangkan keadilan dan kesaksamaan, namun kita mesti sedar bahawa apa jua yang bertentangan dengan kehendak Tuhan yang Maha Mencipta maka ia zalim bukan adil dan ia berat sebelah bukan saksama. Mengiktiraf gaya hidup gay, lesbian, pemikiran liberal bhw semua agama serupa serta membawa ke syurga dan sebagainya atas nama keadilan dan hak asasi adalah satu langkah yang bertentangan dengan syariat Islami. "

Aik baru sedar ke ? Hehehe...

Siapa tu yang iktiraf gay, lesbian dan pemikiran liberal tu ? Ish.. Ish... Siapa tu cakap semua agama serupa ? 

Baru hari ni nak sedar semua ni bertentangan dengan syariat Islam ? Selama hari ni... buta perut ??? Masa terpekik terlolong macam polong dengan amBABIga awat tak berbunyi ???

Sejak PKR ada, baru la I4TT tahu bahawa ada polisi melindungi Israel. 

Patut la tanda tangani Annapolis Summit 27 November 2007. Rupa-rupanya dimenterai bersama Ehud, Bush dan 80 penanda tangani seramai 80 orang termasuk Anwar Ibrahim.

Jika Fitnah, SAYA MOHON DENGAN KUASA MANUSIA SUCI DAN ANUGERAH TOOHAN PKR ini menyaman The Washinton Note dan Editornya Steve Clemons.

Ada "EGG" ka BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim) ???


Ini yang terbaru... Nasrudin cari pasal dengan Karpal Singh Pelangkah Mayat ! Hahahaha....



" Yb Dato' Seri Azizan teruk dibelasah dalam isu KUIN. Hanya kerana ia berbeza pandangan dan sikap dengan kita dalam isu AUKU, apakah wajar kita suruh dia masuk UMNO ? Hanya agen UMNO yg suruh orang PAS masuk UMNO. Persoalannya kenapa tidak suruh Yb Karpal Singh masuk UMNO juga ? bukankah Karpal lawyer yang mempertahankan KUIN ? Karpal tak tahu undang- undang kah ? Karpal tak baca buku Jingga kah ? atau Karpal juga sokong AUKU ? atau lebih drastik lagi, ini memang plan nak jatuhkan Ustaz Azizan ? "
I4TT setuju sangat Karpal Poosingh ni kena belasah. Baru ada akal sikit puak-puak lebai kera dalam PASpispus.

Nasrudin Hassan bantai Anwar Yahudi dan Karpal Poosigh. Apakah Nasrudin juga akan didesak untuk DIPECAT ?

Pupuslah golongan alim ulama' dalam PAS (Parti Adat & Sukan). Maka tinggallah pelatih aerobik perkarangan Masjid je nanti dalam PASpispus.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??