Monday 30 January 2012

PANAS !!! HASSAN ALI MENDAPAT TEMPAT DIHATI UMAT ISLAM !!! PAKATAN HARAM GIGIT JARI !!!

Ceramah  Di Halang dan Di Sabotaj,Makin Ramai Sokong Hasan Ali

Pergh... ramai giler manusia ! Tahniah Hassan Ali !

I4TT dengar program ceramah Hassan Ali disabotaj dengan perlbagai cara. Tetapi nampaknya ceramah Hassan makin PANAS !

" PAS Selangor berkata Hasan Ali akan keseorangan apabila dipecat daripada parti. Anwarinas merasakan tindakan memecat Hasan Ali adalah satu langkah yang betul untuk mematikan sokongan terhadap pemimpin ini.

Hasan Ali dipecat kerana beliau mahu menegakkan Islam, Melayu dan Raja Melayu. 3 Elemen ini teruk dihentam, dihina dan serang. Tindakan memecat Hasan Ali oleh PAS membuktikan mereka patuh kepada arahan PKR dan DAP.

Banyak isu di Selangor yang membabitkan kepentingan umat Islam diperlekehkan oleh kerajaan negeri.Terlalu banyak perkara tindakan Hasan Ali pada waktu beliau menjadi Exco Agama Islam dihalang dan di sabotaj oleh DAP dan PKR.

Menegakkan akidah dan menyuburkan Islam di Selangor sudah menjadi satu kesalahan besar oleh kerajaan negeri. Hinggakan Sultan Selangor turut menjadi mangsa apabila diperlekehkan status beliau sebagai ketua agama Islam.

PAS dan PKR lebih mementingkan sensitiviti DAP daripada kepentingan dan hak Umat Islam, maka tidak menjadi persoalan apabila tugas JAIS dan Hasan Ali dihalang dan setiap perkara hal ehwal umat Islam harus dirujuk kepada Teresa Kok, Ronie Liew, Xavier. Khalid Samad menjadi orang tengah dalam melaksanakan tugas sebagai tunggangan kepada parti yang anti Islam ini.

Alhamdulilah, Tuhan maha adil, walaupun program Hasan Ali disabotaj, banner diturunkan dan pelbagai macam masaalah yang dihadapi. Kerajaan Selangor mendapat tamparan hebat apabila satu siri ceramah Hasan Ali semalam di Bangi mendapat sambutan diluar dugaan. Makin disabotaj dan dihalang makin ramai yang datang menyokong dan mahu mendengar pidato beliau. " - KGC

Meraunglah BABI-BABI DAPigs dan anak BABI belaan mereka Parti Adat & Sukan dan Parti Kunyit Raya... Hahahaha...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??