Wednesday 25 January 2012

TERKINI !!! 73 PEMUDA PAS SERAH BORANG SERTAI UMNO !!!


EKSKLUSIF!! Pemuda Pas Serah Borang Masuk UMNO!! #SaveKedah


sedikit ucapan sebelum serahan borang


penyerahan borang


check dulu...


siap kira lagi, nak confirm.. hehe..


Seramai 73 Pemuda Pas Kampung Paya Pekan Lama Pulai, Baling, Kedah. menyerahkan borang kepada Ketua Bahagian UMNO Baling, Datuk Azeez Rahim pada majlis penyerahan yang dilakukan di tepi padang bola.

Penyerahan borang UMNO itu dilakukan selepas perlawanan bola sepak persahabatan diantara Pemuda Kampung Paya dengan Pemuda UMNO bahagian.

Dengan penyerahan borang ini, bermakna Pemuda Pas Kampung Paya Pulai lumpuh sama sekali. Ini adalah gelombang pertama penyerahan borang. Mc dikhabarkan akan ada lagi beratus orang Pas bakal menyertai UMNO, terutamanya Pemuda Pas di kawasan Baling.

Mc dah kata, rakyat Kedah dah muak dengan janji-janji palsu kerajaan negeri. Adun tak buat kerja, ahli parlimen pun sama. Kerajaan negeri tak ambil berat langsung, tak pantau apa yang terjadi disetiap kawasan dun dan parlimen. Janji tinggal janji, cukup 5 tahun nanti, janji manis datang lagi.

Kawasan perkampungan sekeliling Gunung Pulai sekarang ni, ada masalah serius yang membabitkan dengan kerajaan negeri. Isu ini akan jadi ISU KEDUA terbesar, Selepas Madrasah Salihiah! Isu ini isu rakyat, isu yang boleh merebahkan terus kerajaan negeri Kedah dari pemerintahan mereka.

Nak tau isu apa.. sabarr.. pembongkaran akan dimulakan nanti!

Sumber : Kedah Ke KL



1 comment:

  1. mereka itu sebenarnya ibarat katak bawah tempurung. mereka masih belum dapat nilaikan antara batu dan berlian. umno diperingkat awal ya pemerintah yang bagus tapi hari ini nyata mereka pemimpin telah jadi firaun. telah lupa amanah yang telah diberikan kepada mereka.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Mana Pilihan Kalbu??